راه های کسب درآمد

راه های کسب درآمد :

تا به حال به این فکر کردین که برای افزایش درآمد و یا کسب درآمد از راه های دیگه چه کاری باید انجام دهید ؟؟ 

راه های مختلفی برای افزایش درآمد شما است که امروز میخواهم برایتان انواع آن را توضیح بدهم.

کسب درآمد خانگی 

در کنار شغلی که دارید میتوانید کارهای هنری و یا حتی در دیگر زمینه ها انجام دهید ، میتوانید برای خودتان یک کارگاه کوچک دست پا کنید تا آخر هفته هایتان را به این کار ها اختصاص دهید ، یا حتی میتوانید در دوره های هنری ای که نیاز به کارگاه یا ابزار صنعتی خاصی نداشته باشد شرکت کنید.

به طور مثال چند نمونه از کارهای هنری و صنعتی که در زمینه معماری و دکوراسیون و زمینه های دیگر می باشد که میتوانید در کنار شغل اصلی تان به آنها بپردازید رو برایتان نام میبرم :

 

1) طراحی گرافیکی
گسترش ارتباطات مجازی، وب‌سایت‌ها و خدمات چاپ و تکثیر مدرن باعث بروز تقاضای زیادی برای تهیه و ارائه طرح‌های گرافیکی شده است. به‌طور طبیعی، این نیاز باید از طریق فعالیت طراحان و متخصصان این زمینه برطرف گردد. در نتیجه اگر به نرم‌افزارهای طراحی تسلط دارید و در خود استعداد مرتبط با این نیازها را مشاهده می‌کنید، در ورود به این بازار تردید نکنید. شرکت در فعالیت‌های پروژه‌ای به‌عنوان طراح نیاز چندانی به سرمایه و ملزومات ویژه ندارد و می‌توانید با مقدماتی اندک به موفقیت دست یافته و منابع درآمدی خود را تقویت کنید.

 

2) تولید صنایع دستی
مراکز متعددی وجود دارند که به‌عنوان واسطه، امکان تهیه و تولید کالاهایی چون جعبه‌های تزئینی، لوازم تزئینی و غیره را فراهم می‌سازند. امروزه شمار این مراکز بسیار زیاد است و با مراجعه به آگهی‌های منتشر شده در روزنامه‌ها به سادگی قابل دسترسی هستند. این شرکت‌ها مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه کالا را به همراه دستورالعمل ساخت آنها به شما ارائه می‌کنند و در نهایت، کالای تکمیل‌شده را از شما می‌خرند. البته اگر قصد ورود به این بازار را دارید، حتما اعتبار شرکت مورد نظر را بررسی کنید تا در نهایت دچار ضرر و زیان نشوید.

 

3) با دوربین تلفن همراتون یا دوربین عکاسیتون عکاسی کنید 
حتی با کم‌ترین امکانات هم می‌توانید درآمد کسب کنید. تنها موارد لازم برای این کار دوربین گوشی تلفن همراه و استعداد عکاسی است. اگر کار شما در انتخاب سوژه و عکاسی خوب است می‌توانید عکس‌هایی که طی روز از مناظر جذاب اطرافتان می‌گیرید را به فروش برسانید. برای این کار نیازی به نمایشگاه عکاسی ندارید. سایت‌های خرید و فروش عکس امروزه این کار را هم تسهیل کرده اند این روش یکی از راه های کسب درآمد است که میتوانید برای کسب درآمد از آن استفاده کنید.

 

 

دوره عکاسی

 

4) نویسنده وب‌سایت
کارکردن برای سایت‌ها و دیگر مراکز مجازی به‌عنوان نویسنده درآمد اندکی دارد. با این حال فعالیتی جذاب و دلپذیر است که می‌تواند به توسعه توانایی شما کمک کند. به‌علاوه پس از گذشت زمان و طرح نام شما به عنوان نویسنده، رفته‌رفته امکان افزایش دریافتی و ورود به حوزه‌های جدی‌تر نویسندگی را نیز پیدا می‌کند. در نتیجه اگر زمان کافی دارید و به حوزه نویسندگی، نقد یا بررسی علاقه‌مند هستید، در ورود به این عرصه تردید نکنید.

 

دوره آموزشی ورد پرس

 

 

5) وسایلی که دیگر به آنها احتیاج ندارید را به حراج بگذارید 
ممکن است شما هم مانند بسیاری با نگاه کردن به اطراف خود متوجه شوید که حجم زیادی از فضای منزل یا حتی محل کار شما با دیسک‌های فشرده و کتاب‌های قدیمی که شاید متعلق به زمان تحصیل شما باشند پر شده است. وسایلی که شما دیگر نیازی به آن ندارید ممکن است جزو وسایلی باشند که افراد دیگر به آن احتیاج داشته باشند یا حتی برای پیدا کردن آن به دردسر افتاده باشند. با فروش وسایل بلااستفاده‌ای مانند کتاب یا سی‌دی‌های قدیمی می‌توانید هم درآمد جانبی برای خود ایجاد کنید و هم به افرادی که به آن نیاز دارند کمک کنید.

 

برگزار کننده دوره های آموزشی

 

6) یادگیری کفپوش های کاستو سه بعدی 

 کفپوش کاستو یک متریال از کفپوش اپوکسی است که برای استفاده در کف اتاق ها ، سالن ها و بسیاری از محیط های گوناگون مناسب باشد. در این نوع زیر سازه بجای استفاده از رنگ اپوکسی در لایه دوم ، لایه اول و دوم را حذف شده و تنها برای  زیر سازی کار از لایه کاستو استفاده میشود و در لایه بعد از یک پارچه طرح دار یا سه بعدی (متناسب با سلیقه شما ) استفاده میشود و در اخر  لایه اخر لاک قرار میگیرد. با یادگیری این دوره شما میتوانید به راحتی برای خودتان کسب و کار راه اندازی کنید ، از دیگر روش های کسب درآمد است که میتوانید برای کسب درآمد خودتان از آن استفاده کنید.

 

جهت شرکت در دوره های کفپوش های کاستو سه بعدی بر روی متن کلیک کنید 

دوره آموزشی کفپوش سه بعدی

7)  بازاریابی اینترنتی ( Digital Marketing )

بازاریابی اینترنتی شامل فعالیتهایی می باشد که در وب سایت خود، شبکه های اجتماعی و سایر وب سایتهای اینترنتی انجام می دهیم تا کاربران در سراسر دنیا با محصولات و خدمات ما آشنا شده و نسبت به خرید محصولات و خدمات ما اقدام کنند. بازاریابی اینترنتی، ویژگیهای فنی و خلاقانه اینترنت را با هم گره می زند که شامل طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش است. این روش هم یکی از بهترین روش های کسب درآمد است.

 

جهت شرکت در دوره های بازاریابی اینترنتی ( Digital Marketing ) بر روی متن کلیک کنید 

 

تعریف Digital Marketing

8) دست و پا کردن یک کارگاه کوچک برای ساخت میز و زیورآلات با چوب و زرین اپوکسی 

در شرایط حال حاضر بسیاری از افراد جامعه به دنبال کسب مهارت برای انجام کار و به دست آوردن درآمد هستند ، یکی از کارگاه های آموزشی موجود دوره وودگلس و دیاموند گلس است که به افراد کمک می کند در مدت زمان بسیار کوتاه با مهارتی پول ساز آشنا شوند.

دوره وود گلس شامل ساخت میز و سطوح با ترکیب چوب و اپوکسی یا همان میزهای رزینی (قالب بندی های یک کفه و دو کفه و قالب های سیلیکونی) است. دوره ی دایموند گلس هم برای ساخت زیورآلات می باشد که شما میتوانید در منزل برای خود کسب و کار راه اندازی کنید. با یادگیری این شما میتوانید با هنر دست خودتان کسب درآمد کنید.

 

جهت شرکت در دوره های وود گلس و دایموند گلس بر روی متن کلیک کنید 

 

دوره آموزشی وود گلس و دایموند گلس ( رزین اپوکسی و پوب )

 

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *