دوره حسابداری ویژه‌ی بازار کار و اهمیت آن

حسابداری ویژه‌ی بازار کار

آموزش حسابداری ویژه‌ی بازار کار

آموزش‌های حسابداری ویژه‌ی بازار کار دوره‌های بسیار مفید و کارآمد برای افرادی است که می‌خواهند وارد این حرفه شوند. آموزش‌های لازم ویژه‌ی بازار کار یک کارگاه آموزش حسابداری عملی می‌باشد که برای این دسته از افراد طراحی‌شده است.

همان‌طور که میدانید رشته‌ی حسابداری یکی از رشته‌های مهم و پر متقاضی در بازار کار است. تمامی مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و بانک‌ها توانسته‌اند با استفاده از برنامه‌های دقیق حسابداری امور مالی خود را به‌راحتی کنترل کنند و مشکلات و مسائل مالی شرکت‌های خود را تحت کنترل خود درآورند.

در تعاریف و تشخیص ویژگی‌های مبرهن حسابداری می‌توان گفت که فرصت‌ها و دامنه‌ی شغلی این رشته بسیار وسیع و گسترده است و امروزه تمامی محاسبات امور مالی به یاری این سیستم پرکاربرد امکان‌پذیر شده است و درصد خطا و اشتباه در آن‌ها به حداقل ممکن رسیده است. به جرئت می‌توان گفت که میزان بیکاری فارغ‌التحصیلان این رشته بسیار کمتر از رشته‌های دیگر می‌باشد. چون در تمامی محیط بازار کار از مرکزهای دولتی یا شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی برای قسمت امور مالی خود حتماً به یک یا چند نفر حسابدار نیاز دارند تا محاسبات مالی آن‌ها را با دقت و مهارت کافی برسی نماید.

ازاین‌رو سیستم و دانش حسابداری در تمامی این مرکزها و در محیط بازار کار جایگاه خود را به‌عنوان یک شغل لازم و مهم حفظ کرده است و یکی از ارکان مهم سیستم‌ها و مراکز اداری می باشد.

جهت شرکت در دوره حسابداری ویژه بازار کار کلیک کنید

دوره حسابداری ویژه‌ی بازار کار

با توجه به اهمیت این رشته و کاربرد آن در بازار کار مؤسسات آموزشی درصدد برگزاری کارگاه‌های حسابداری ویژه‌ی بازار کار برآمدند در این کارگاهها تمامی آموزش‌های لازم جهت یادگیری تمامی اصول و مباحث حسابداری را به کارآموزان می‌دهند و آنان را آماده ورود به بازار کار خواهند کرد.

هدف از برگزاری کارگاه حسابداری انجام پروژه‌های واقعی حسابداری برای تمامی شرکت‌ها بخصوص شرکت‌های خدماتی می‌باشد و شرکت‌کنندگان و کارآموزان در این کارگاه‌ها به‌صورت کاملاً کاربردی از دانش به‌روز حسابداری بهره‌مند‌ می‌شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های آموزشی تمامی آموزش‌های تئوری کامل و عملی متنوعی را می‌گذرانند تا کلیه‌ی آموزش‌های اجرایی موردنیاز در بازار را فراگیرند و آماده‌ی ورود به بازار کار و انجام کارهای مالی در جایگاه یک حسابدار دقیق و کار بلد شوند. سرفصل‌ها و مباحثی که در این دوره‌ها آموزش داده خواهد شد

1. کلیه‌ی اصول و مفاهیم حسابداری

2. نحوه‌ی بستن حساب‌ها

3. تهیه‌ی گزارش‌های مالی/تهیه‌ی سود و زیان

4. انجام پروژه‌های واقعی حسابداری یک موسسه و تمامی موارد دیگر لازم در اصول حسابداری.

از موارد مهمی که در این کارگاه‌های آموزشی به کارآموزان و شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود حسابداری با اکسل و نحوه‌ی تهیه‌ی اظهارنامه مالیاتی است. همان‌گونه که می‌دانید کار با اکسل مکمل کار حسابداری می‌باشد و به‌نوعی با این سیستم رابطه دارد. همچنین در این کارگاه‌های حسابداری به آموزش و تجزیه‌وتحلیل پارامترهای مهم و حساس اظهارنامه می‌پردازند.

تمامی کارآموزان در دوره‌های آموزشی این کارگاه‌ها به‌طور دقیق به تنظیم و نحوه‌ی پر کردن اظهارنامه مالیاتی آموزش‌های لازم را خواهند دید. در پایان دوره‌های کارگاه حسابداری تمامی کارآموزان محتویات دوره را به‌خوبی یاد می‌گیرند و دیگر نگران این نیستند که اشتباهی برایشان در حساب‌وکتاب رخ دهد. حتی می‌توانند اظهارنامه مالیاتی تمامی شرکت‌ها را پر کنند و یا به‌عنوان مشاور شرکت‌ها عمل کنند.

تمامی اطلاعات مربوط به نحوه‌ی برگزاری کلاس‌ها و زمان برگزاری دوره‌های آموزشی از طریق مسئولان کارگاه حسابداری ویژه‌ی بازار کار به‌تمامی کارآموزان ابلاغ خواهد شد.

در پایان دوره‌ی کلاس‌های آموزشی این کارگاه‌ها کارآموزان موفق به دریافت مدرک حسابداری معتبر خواهند شد.

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *