آشنایی با تابلو روان LED

از ابتدایی‌ ترین تمدن ها تا به امروز، بشر از تابلوی آگهی در هر شکل و اندازه به امید یافتن بازاری برای کالاهای مادی و معنوی خود سود جسته است و این کار موجب ارتقاء بسیاری از جنبه‌های زندگی شده‌ است و با ظهور فناوری دیجیتال، تابلو روان ها کاربرد بسیاری یافته اند.

تابلو روان

برای شرکت در دوره آموزش تابلو‌روان LED Display کلیک کنید

تابلو روان که آن را با نام های مختلفی از قبیل: تابلو تبلیغاتی ، تابلو ال ای دی ،  تابلو دیجیتالی و … می شناسند دارای قطعات مختلفی می باشد که مجموع این قطعات در کنار هم سبب  ساخت یک تابلو LED می شود . امروزه تابلو LED به دلیل دارا بودن ویژگی ها و محاسن متعدد جایگزین مناسب  و بهتری نسبت به تابلو نئون هستند. اصلی ترین نقطه قوت تابلوهای LED که در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند، این است که می توانند پیام ها را به سرعت تغییر دهند . چند مورد از مزایای تابلو روان ال ای دی نسبت به نسل قدیمی ترش تابلو نئون به شرح زیر است:

1- تنوع رنگی و طراحی بالا

2- نور بیشتر و بازدهی بالاتر

3- عمر و ماندگاری بیشتر

4- مصرف برق بسیار پائین و کار کردن با ولتاژ بسیار پایین

5- عدم ایجاد گرما در محیط

6- عدم تابش پرتوهای مضر از تابلو

7- قابلیت برنامه ریزی

8- شدت نور بالاتر و قدرت نمایش بهتر

کاربرد تابلو روان LED

تابلو روان LED می تواند در جهت مصارف گوناگونی چون تجارت، مراکز خرید، بورس ، حمل و نقل، بانک ها و موسسات مالی ، صرافی‌ها ، بنگاهها تجاری، ارتباطات و شرکت ها ، بردهای خبررسانی و هزاران مورد دیگر به کاربرده شود.

در همین راستا موسسه خرد اقدام به برگذاری دوره ی آموزش تابلو روانLED Display با نرم افزار HD Player کرده است که در پایان دوره نیز امکان اخذ مدرک ساخت تابلو روان LED Display با نرم افزار HD Player که دارای مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است برای شرکت کنندگان مقدورمی باشد.

برای شرکت در دوره آموزش تابلو‌روان LED Display کلیک کنید

 

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *