آشنایی با سقف های کشسان

سقف های کشسان چیست ؟

سقف های کشسان یکی  از انواع سقف های کاذب محسوب میشوند، که برای نصب آنها از ریلهای پروفیلی که در اطراف محوطه مورد نظر قرار دارند نصب میشوند.سقف های کشسان  بسیار مقاوم و سبک وزن هستند و آنها را با حرارت نصب میکنند زیرا اندازهای تولید شده درصدی کوچک تر از اندازه واقعی هست و با حرارت دادن و کشیدن آنها برای جا زدن در گیره های نگهدارنده میتوان در سایز دلخواه آنها را نصب کرد و کوچک بود آن جبران میشود البته این حالت باعث میشود که هنگام نصب دچار تاب خوردگی نشود و کاملا صاف (flat) باشد.

 جهت شرکت در دوره آموزشی سقف های کشسان کلیک کنید

 

سقف-کشسان

 

ویژگی هایی که سقف های کشسان را برای اجرا محبوب میکند چیست؟

این متریال ، با سه طرح چاپی ، براق ، جیر و بک لایت  موجود است  که دارای تنوع رنگی بسیار گسترده ایست ، مطابق با هر سلیقه و طرح دکوراسیون به سادگی میتوان از سقف های کشسان  استفاده کرد.همچنین چاپ طرح های شخصی  با  dpi  300 الی 700 امکان پذیر است.

  • ضد چربی و گردو غبار

این تکنولوژی  کاملا ضد چربی گرد و غبار است به همین سبب امکان نصب این متریال در رستوران ها ، اماکن عمومی ، کلینیک ها ، هتل ، مراکز درمانی و بهداشتی ، منازل مسکونی ، سالن امفی تئاتر را دارد، از طرفی این متریال در معرض رطوبت کاملا مقاوم است که امکان استفاده در استخرها ،حمام  وسرویس بهداشتی را فراهم میکند.

 جهت شرکت در دوره آموزشی سقف های کشسان کلیک کنید

  • تامین تور کافی و آکوستیک بودن 

درصورتی که نیاز به تامین نور محیط باشید میتوانید ازاین متریال استفاده کنید و جنس مناسب برای نور پردازی محیط  بک لایت و یا چاپی هست که کاملا توان عبور نور را از خود دارد. خاصیت آکوستیک سقف های کشسان بسیار مناسب برای کاهش صداهای اضافی محیط بوده و با استفاده از آن در دکوراسیون محیط نقش موثری در کاهش صدا های آزار دهنده دارد.

  • کاملا ایمن و ضد حریق 

دیگر ویژگی سقف های کشسان غیر قابل اشتعال بودن آن است به گونه ای که هنگام آتش سوزی  جمع شده و چروک میشود و مثل پلاستیک  یا پارچه های معمولی آتش نگرفته  و چکه نمیکند .که این خاصیت را ضد حریق مینامند.

سقف-های-کشسان-چیست

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *