آموزش حسابداری ویژه‌ی بازار کار

آموزش حسابداری

آموزش حسابداری ویژه‌ی بازار کار

حسابداری دانشی است که هدف و موضوع آن فهمیدن رویدادهای مالی و تبدیل کردن این رویدادها به اعداد و ارقام است. می‌توان گفت که حسابداری یک سیستم است که در آن به جمع‌آوری و طبقه‌بندی و ثبت اطلاعات و همچنین به تهیه‌ی گزارش‌های مالی می‌پردازد. امروزه تمامی ادارات و شرکت‌ها و حتی تمامی بانک‌های سراسر کشور به‌نوعی وابسته‌ی دانش حسابداری هستند و روند کاری خود را با این سیستم پرکار پیش می برند. درواقع حسابداری یک بازار کار بسیار متنوع و پر تقاضایی برای افراد جویای کار می باشد. و دامنه‌ی شغلی بسیار وسیعی دارد. طی چندین سال اخیر گرایش به علم و دانش حسابداری از سوی دانش آموزان و دانشجویان بسیار زیاد شده است.

انجام می‌شود که دانشجویان با گذراندن واحدهای مربوطه موفق به اخذ مدرک تحصیلی لازم می‌شوند. امروزه داشتن مدرک حسابداری برای وارد شدن به بازار کار ضروری و امری بدیهی می‌باشد چراکه کسانی که دوست دارند وارد حرفه‌ی حسابداری و حتی وارد بازار کار از طریق این سیستم شوند لازم است که تسلط کامل به سیستم و دانش حسابداری داشته باشند و تمامی نرم‌افزارها و برنامه‌های کاربردی آن را بدانند و در نحوی انجام کار با این برنامه ها تسلط کامل داشته باشند. دوره های حسابداری در خارج از محیط‌ های دانشگاهی مخصوص کسانی است که بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای علاقه مند به یادگیری دانش حسابداری و نرم‌افزارهای مربوط به آن هستند و یا خواهان انجام کارهای حسابداری مربوط به شغل و حرفه‌ی خود در بازار کار هستند.

جهت شرکت در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار کلیک کنید

آموزش‌های مربوطه برای این دسته از افراد در مؤسسات و کلاس‌های آموزش حسابداری صورت می‌گیرد. معمولاً تمامی این مؤسسات و کلاس‌های آموزشی فقط به بیان کلیات دانش حسابداری در دوره‌های آموزشی اکتفا می‌کنند و همچنین گفت در این کلاس های آموزشی، آموزش برنامه های و نرم افزارهای مربوط به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود. این مؤسسات دوره‌های آموزشی متفاوتی را برای دانش جویان برگزار می‌کنند اعم از دوره‌های سه‌ماهه،6 ماهه و یا حتی دوره های فشرده که به‌صورت متداوم کلاس‌های فشرده و سنگینی را برگزار می‌کنند که در این دوره های آموزشی کارآموزان در آزمون تعین سطح شرکت می‌نمایند و در صورت رد وعدم قبولی می توانند برای یادگیری کلیات حسابداری در دوره های مربوطه آموزش های لازم را فراگیرند.

آموزش عناصر حسابداری

  • -آموزش کدینگ حسابداری در هفته ی دوم آموزش
  • -ثبت سند حسابداری و درج در دفاتر قانونی
  • -آشنایی با بستن حساب
  • -تهیه‌ی صورت سود و زیان/ سرمایه/ترازنامه
  • -آموزش حسابداری-بازرگانی در هفته ی سوم آموزش
  • -اصلاحات و تعدیلات
  • -انواع گزارش های مالی/ گزارش های مالی میان دوره‌ای/

انواع ترازهای آزمایشی در هفته شش آموزش و موارد دیگر را نیز آموزش می‌دهند.

حسابداری با اکسل یکی از انواع آموزش هایی می باشد که در این کلاس‌ها و دوره های آموزشی به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود. اکسل یک صفحه‌ی گسترده و وسیعی است که اطلاعات موجود در آن به‌صورت عدد و حروف، تقسیم‌بندی و سازمان‌دهی و مرتب‌شده‌اند. می‌توان گفت که اکسل یک نرم‌افزار قدرتمند و پرکاربردی است که به‌نوعی با شغل و کار حسابداری رابطه دارد و می‌تواند مکمل مهارت‌های حسابداری باشد. شرکت‌کنندگان و کارآموزان می‌توانند با گذراندن دوره‌های تخصصی آموزش اکسل نیز مهارت‌های لازم در این زمینه را کسب کرده و موفق به اخذ مدرک معتبر شوند.

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *