اهمیت گردشگری و مدیریت هتلداری

گردشگری و مدیریت هتلداری

در جامعه ی امروزی صنعت گردشگری به دليل گستردگی خاصی خود باعث حضور شاغلین کثیری در صنعت هتلداری شده است و روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود، به گونه ای كه صنعت گردشگری و مدیریت هتلداری بزرگترين و پر مخاطب ترين صنعت در دنيا معرفي شده است و افراد شاغل در اين صنعت افرادی هستند با آداب و رسوم، زبان، فرهنگ و رفتارهای گوناگون كه همه آن ها با يك زبان مشترك يعنی زبان گردشگری با يكديگر در ارتباط هستند و امروزه يكی از پايه های اصلی اقتصاد بسياري از كشورها وابسته به صنعت گردشگری و مدیریت هتلداری است.

گردشگری و مدیریت هتلداری 

جهت شرکت در دوره ی آموزشی گردشگری و مدیریت هتلداری کلیک کنید.

هتلداری میزبانی در هتل ها است و کشورهای صاحب‌ نام درصنعت ، اقتصاد، استانداردهایی را برای هتل‌ها و مهمانپذیرها تعیین کرده اند که آن‌ها را به تصویب مراجع ذی ‌صلاح رسانده ‌اند. با رسمیت یافتن استانداردهای وضع‌شده، روزبه‌روز بر مقبولیت آن‌ها افزوده، و بیش از پیش مرجعیت بین‌المللی خواهند یافت.

در مدیریت هتلداری مشخصات انواع مؤسسات پذیرایی، اصول و معیارهای انتخاب، شناخت و خرید وسایل و تجهیزات لازم برای مؤسسات پذیرایی، تقسیم کار در این گونه مؤسسه‌ها، رزرواسیون، منوشناسی و منونویسی، شناخت مواد غذایی و انرژی ‌غذایی آنها، چگونگی نگهداری مواد غذایی، تهیه انواع غذاها، پیش غذاها وشیرینی‌ها، بهداشت مواد غذایی، بهداشت کار و ایمنی در محیط آشپزخانه مؤسسات پذیرایی و به طور کلی اداره و مدیریت مناسب یک هتل، متل، رستوران و … مطرح می شود.

نکته بسيار مهم آن است که در بازار کنونی گردشگری جهان و به طور کلی بازار رقابت اقتصادی، خلاقيت و نوآوری نقش بسيار اساسی را بازی می ‌نمايد، از اين جهت پيشنهاد می گردد دانش‌ آموختگان رشته‌های گردشگری و مدیریت هتلداری به تقويت توانایی‌های نوآورانه و مهارت‌های کارآفرينانه خود توجه ويژه‌ای داشته باشند چراکه همواره نيازها و فرصت‌هايی برای کشف و سرمايه‌گذاری و فعاليت در آن‌ها، موجود می ‌باشند

جهت شرکت در دوره ی آموزشی گردشگری و مدیریت هتلداری کلیک کنید.

مرکز آموزشی خرد با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امرضمن بهره برداری از برترین اساتید کشور در حوزه های مدیریتی دوره آموزشی مدیریت هتلداری را طراحی و در دسترس علاقمندان قرار داده است . در این خصوص و با توجه به اهمیت آموزشی  گردشگری و مدیریت هتلداری، این دوره به صورت  دوره حضوری و مجازی برگزار می گردد و بسته آموزشی دوره  مدیریت هتلداری به صورت پستی و سامانه یادگیری الکترونیکی عرضه می شود. همچنین در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک مدیریت هتلداری دارای برای شرکت کنندگان مقدورمی باشد.

جهت شرکت در دوره ی آموزشی گردشگری و مدیریت هتلداری کلیک کنید.

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *