برترین افزونه های وردپرس

10 افزونه ای که باید بر روی وب سایت وردپرس خود نصب کنید 

 

افزونه Visual Composer

افزونه ویژوال کامپوزر

 Visual Composer یک افزونه وردپرس فوق العاده صفحه ساز گرافیکی است که توسط WP Bakery پرداخته شد که به قالب وردپرس شما امکان   Drag & Drop را اضافه می کند. به گفته ی “WP Explorer ” این افزونه بهترین چیزی بود که از زمان اختراع وردپرس تا کنون ممکن بود اتفاق بیوفتد.” شما به راحتی میتوانید با یک Drag  و Drop  ساده ستون های محتوا را جابجا کنید و تصاویر را در فضای وب سایت خود تغییر دهید. در کنار کاربردی بودن کشیدن و رها کردن  Visual Composerوردپرس این افزونه با خود 60 پیش ساخته در خود دارد که امکان آماده سازی سریعتر طرح صفحه مطلب سایت خود فراهم می کند.

 

 

افزونه  Slider Revolution

افزونه-اسلایدر-رولوشن

وب سایت ها برای زیبا سازی وب سایت خود ارزش زیادی قائل هستند. یکی از مواردی که به زیبایی وبسایت ها می افزاید استفاده از اسلایدر است. افزونه اسلایدر روولوشن Slider Revolution  وردپرس یکی از بهترین افزونه های مورد استفاده در وب سایت هاست و بدلیل اینکه برای استفاده از این افزونه در وب سایت خود به هیچ کدنویسی نیازی ندارید یکی از پرطرفدارترین افزونه هاست. افزونه  Slider Revolution ویرایشگر تصویری قدرتمندی دارد و حتی تازه کار ها نیز به راحتی قادر به ساخت اسلایدرهای زیبایی خواهند بود. واکنش گرا   Responsive  بودن این افزونه باعث می شود که اسلایدر وب سایت شما در هر دستگاهی به خوبی نمایش داده شود. بروزرسانی ها و پشتیبانی های این افزونه رایگان است و شما تنها برای خرید افزونه پول پرداخت میکنید.

 

برای ثبت نام در دوره آموزشی وردپرس کلید کنید

 

 افزونه فروشگاه ساز   Woo Commerce

 افزونه وردپرس افزونه-فروشگاه-ساز-ووکامرس

افزونه ووکامرس یک فروشگاه ساز مناسب برای تجارت الکترونیک است که به شما اجازه می دهد هر چیزی را به زیبایی بفروشید. ووکامرس بصورت یکپارچه با وردپرس کارمیکند. ووکامرس Woo Commerce   یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس است که کنترل کاملی را در اختیار صاحبان مشاغل وخریداران قرار میدهد.با انعطاف پذیری بنظیر و دسترسی به ده ها افزونه وردپرس، ووکامرس توسط 30%، کسب و کار های اینترنتی که بیشترین درصد در مقایسه با سایر پلتفرم هاست استفاده می شود. افزونه ووکامرس خود یکی از افزونه های وردپرس است که تعداد زیادی  افزونه دیگر وجود دارد برای استفاده از ووکامرس که به شما قدرت فعالیت کامل تر و بهتر در ووکامرس را برای کسب و کار خود  میدهد .

 

 

افزونه  Bookly 

افزونه-رزور-بوکلی

رزرو و برنامه ریزی آنلاین و اتوماتیک در وب سایت ورپرس ، این افزونه می تواند فرم های رزور را برای مشتری های وب سایت نمایش دهد. می توانید فرم ها را شخصی سازی کنید و موارد زیادی مثل سرویس پرداخت آنلاین و همگام سازی با Google Calendar را نیز به آن اضافه کنید. با این افزونه می توانید اعلان هایی را از طریق ایمیل و یا پیامک بفرستید و اشخاص را درباره ی قرار های ملاقات مطلع کنید

 

برای ثبت نام در دوره آموزشی وردپرس کلید کنید

افزونه Master Slider  

افزونه وردپرس-مستر-اسلایدر

 افزونه  Master Slider وردپرس یکی از با کیفیت ترین اسلایدر های محتوا و تصویر برای این CMS است. این افزونه وردپرس همچنین از تغییرات سریعی برای تسریع سخت افزاری برخوردار است. افزونه Master Slider از هدایت لمسی با حالت کشیدن swipe نیز پشتیبانی میکند که تجربه خوبی برای کاربران سایت شما ایجاد میکند. هر آنچه که نیاز داشته باشید مانند جلوه های ویژه، ریز عکس ها و پشتیبانی از فایل های ویدئویی را در افزونه Master Slider خواهید داشت.

 

افزونه  Ninja Popups

افزونه-نینجا-پاپ-اپ

برای هر وب سایتی Popup ها از موارد ضروری هستند که وظیفه معرفی سرویس ها و یا محصولات تازه و ویژه را برای وب سایت شما دارد. با استفاده از این افزونه وردپرس می توانید Popup های دلخواه خود را به راحتی ایجاد کنید  و در وب سایت خود قرار دهید. در افزونه Ninja Popups هم میتوانید  از روش Drag & Drop برای ساختن Popup ها استفاده کنید که کار را برای شما بسیار ساده میکند. این افزونه وردپرس دارای 60 تم پیش فرض زیبا نیز هست تا بتوانید به کار خود سرعت بخشید. همچنین  میتوانید از انیمیشن های جالب و زیبا در ساخت Popup های خود با استفاده از افزونه  Ninja popup استفاده کنید.

 

افزونه Ultimate Membership Pro وردپرس

افزونه-ممبر-شیپ

Ultimate Membership Pro یکی از شناخته شده ترین افزونه های وردپرس برای راه اندازی سیستم عضویت کاربران در وب سایت است. افزونه Ultimate Membership  به شما اجازه می دهد تا سطح های دسترسی چند سطحی را بر اساس پکیج های فروشی و یا رایگان در اختیار کاربران قرار دهید. می توانید وب سایت خود را با محافظت از محتوا ی آن و یا بخشی از محتوای آن به یک منبع درآمد تبدیل کنید.صفحه های وب سایت، محصولات، شاخه ها، بخش های محتوایی، تصاویر، منو ها و یا هر بخض دیگری از وب سایت خود را با قرار دادن قوانین محتوای Redirect و Replace  محافظت کنید.

 

افزونه  Easy Social Share Buttons Plugin

افزونه-سوشال-مدیا

افزونه Easy Social Share Buttons بسیار منساب برای دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی وب سایت در افزنه های وردپرس است و البته کامل ترین و بهینه ترین مجموعه دکمه های  اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است. با این افزونه وردپرس دروازه ی اشتراک گذاری همه ی شبکه ها اجتماعی برای شما باز است. با استفاده از امکانات افزونه Easy Social Share Buttons   اشتراک گذاری های خود را افزایش دهید، بازدید پروفایل خود را افزایش دهید، دنبال کننده های خود را داشته باشید، مشترکین جدید وبسایت خود را داشته باشید و بیننده های وب سایت خود را افزایش دهید.

 

افزونه Scrapes

افزونه-اسکریپس

اسکرپس Scrapes یک افزونه وردپرس است که محتوایی را از یک وبسایت به وب سایت شما برای یک بار یا برای چندین بار در بازه های زمانی مشخص بصورت خودکار کپی میکند. استفاده از این افزونه بسیار آسان است و نیازی به مهارت های برنامه نویسی ندارد.شما دیگر نیازی به API ندارید که نیاز به ثبت نام دارد و دسترسی محدودی نیز به شما می دهد، همچنین می توانید داده ها را از وب سایت های غیر API نیزتهیه کنید. یکبار برای همیشه این افزونه را برنامه ریزی کنید تا 24 ساعته در تمام 7 روز هفته مانند یک ربات پست های شما را هدایت کند.

 

برای ثبت نام در دوره آموزشی وردپرس کلید کنید

 

افزونه امنیتی Hide My WP

افزونه-هاید-مای-wp

Hide MY WP یک افزونه برای وردپرس است که به منظور تامین امنیت بیشتر طراحی شده. این افزونه درواقع  URL های ادمین و ورد را مخفی میکند و یا تغییر میدهد تا امنیت وب سایت وردپرس خود را در برابر ربات ها یا هکر ها تامین کنید. آدرس URL ادمین یکی از متداول ترین روش هایی است که هکر ها برای دسترسی به سایت وردپرس شما از آن استفاده میکنند. پوشش URL  ادمین راه بسیار حیاتی است چرا که شما با این کار مهاجمان را از اطلاعات اصلی و دسترسی به پنل مدیریت  وب سایت دور می کنید. این کار بسیار مهم است و برای شما تجربه ی بسیارمناسبی را به همراه می آورد.

 

 

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *