بیت کوین ۲۰ هزار دلاری خواهد شد !?

بیت کوین ۲۰ هزار دلاری خواهد شد ؟!

مایک نوگراتز سرمایه‌گذار معروف بیت کوین در اظهار نظری جالب گفت: “قیمت بیت کوین طی 3 ماه آینده به 14 هزار دلار خواهد رسید.” او در ادامه افزود، بیت کوین می‌تواند در پایان سال 2020 به قیمت 20 هزار دلاری نیز دست یابد.  همچنین نوگراتز در مورد نقدینگی گفت: “حباب‌های بزرگ معمولا به اقدامات سیاسی می‌انجامند. به نظر نمی‌رسد که فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش دهد. در نتیجه موضوع نقدینگی نیز تغییر نمی‌کند. ما محرک‌های اقتصادی بزرگی را دریافت خواهیم کرد.”

 

بیت کوین ۲۰ هزار دلاری خواهد شد ؟!

 

با توجه به افزایش روز افزون قیمت طلا، بیت کوین نیز ارزش خود را تا 12 هزار دلار افزایش داد.

نوگراتز در مورد سرمایه‌گذارانی که با دارایی اندک خود وارد بازار معامله‌گری شده‌اند گفت:

“هم‌چنان علاقه بسیار زیادی از جانب سرمایه‌گذاران خرد به بیت کوین وجود دارد. بخش عمده‌ای از این علاقه به سمت سهام شرکت‌هایی تغییر یافته بود که انتظار می‌رفت عملکرد بهتری داشته باشند. دلیل این امر نیز هیجان بیشتر آن بود. روز گذشته شاهد این بودیم که بسیاری از سرمایه‌های مورد نظر به طلا و بیت کوین برگشت.”

وی افزود:

“طلا تقریبا ۳۰۰۰ سال است که معامله می‌شود و خرید آن آسان است. بازی جالبی در زمینه پذیرش بیت کوین وجود دارد، که در طلا نیست. اما هر دوی آن‌ها را دوست دارم.”

طبق تخمین‌های زده شده، 20 درصد از سرمایه نوگراتز در بیت کوین و 5 درصد آن نیز در طلا قرار دارد، به همین دلیل نوگراتز به دنبال افزایش قیمت طلا و بیت کوین می‌باشد.

نظرات نوگراتز درمورد بیت کوین 20 هزار دلاری چقدر صحت دارد؟

در این میان، بازار آپشن ها با نظرات نوگراتز موافق نیست. شرایط این بازارها طوری بوده است که می‌توان پیش‌بینی کرد در سال 2020 بیت کوین از 20 هزار دلار عبور نخواهد کرد. طبق تحلیل‌ها و اطلاعات موجود، فقط 4 درصد احتمال دارد که بیت کوین در سال 2020 از مرز 20 هزار دلار عبور کند.

علاوه بر نوگراتز کارشناسانی همچون دن مورهد (Dan Morehead) از شرکت Pantera Capital، آرتور هایز (Arthur Hayes) از بیتمکس و مایک مک‌گلون (Mike McGlone) از بلومبرگ نیز اعتقاد دارن که بیت کوین در سال 2020 از مرز 20 هزار دلار عبور خواهد کرد.

 

سقوط قیمت بیت کوین به کمتر از ۹۰۰۰ دلار چه نتایجی دارد ؟

 

سقوط قیمت بیت کوین به کمتر از ۹۰۰۰ دلار چه نتایجی دارد ؟

 

بسیاری از تحلیل‌ها نشان می‌دهند که سقوط اخیر قیمت بیت کوین نقطه‌ای مهم و مناسب برای سرمایه‌گذاران بلندمدت است. ناحیه حمایتی حیاتی در محدوده 8,913 تا 8,940 قرار دارد و بیت کوین از این ناحیه بازگشته است.

چند هفته اخیر، برای بیت کوین با پیش‌بینی‌ها و محاسباتی درمورد هاوینگ همراه بود. درنتیجه بازار روند کندی داشت. این توقف انرژی بیت کوین را برای حفظ ثبات صعود خود تامین می‌کرد.

با این وجود، در دو روز اخیر، بیت کوین حدود 8 درصد از ارزش خود درمقابل دلار آمریکا را ازدست داد. این موضوع، با افزایش چشمگیر شاخص داوجونز و S&P 500 شروع شد. این جایی بود که سرمایه‌گذاران پول خود را از بازار بیرون کشیدند، تا آن را به بازار سهام منتقل کنند و باعث سقوط قیمت بیت کوین شدند

 

بیت کوین حالا برای مدتی است که در حدود 9000 دلار معامله می‌شود. اما هیچ اسپایکی در حجم سرمایه‌گذاری مشاهده نشده است. تعداد سرمایه‌گذارانی که در این بازه به بازار بیت کوین وارد شده‌اند، خیلی زیاد نیست.

با این وجود، به محض این‌که قیمت بیت کوین به کمتر از 9000 دلار سقوط کرد، ما ناگهان افزایشی در این حجم را مشاهده کردیم.

 

بیت کوین | ارز دیجیتال

 

نمودار روزانه جفت‌ ارز بیت کوین و دلار آمریکا، در دو روز اخیر دو سقوط را پشت سر گذاشته است. اولین سقوط جایی رخ داد که شاخص داو جونز بیش از 900 واحد افزایش یافت. سقوط دوم نیز زمانی انجام شد که بیت کوین تاحدودی بازیابی کرد و کسانی که در قیمت‌های بالا خرید خود را انجام داده بودند، از ترس سقوط دوباره، دارایی خود را فروختند (دامپ کردند).

تمام کسانی که در هنگام صعود قیمت، خرید انجام داده بودند، طی این سقوط متحمل ضرر شدند. ما همیشه یادآوری می‌کنیم که صبر در سرمایه‌گذاری بسیار مهم است. در حال حاضر، بازار در وضعیت حرص و طمع قرار ندارد، درنتیجه قیمت‌ها جذاب هستند.

اگر به نمودار هفتگی نگاه کنیم، می‌بینیم که با وجود سقوط اخیر، قیمت بیت کوین نسبت به 12 مارس افزایش فوق‌العاده‌ای داشته است.

در حال حاضر بیت کوین با قیمت 9,017 دلار معامله می‌شود. قیمت در کف خود به 8,794 دلار هم رسید اما با کسب ناحیه حمایتی 8,913 دلاری، شروع به افزایش کرد. لحظه شروع صعود قیمت، تاییدی برای خرید بود.

منبع : ramzarz.news/
اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *