دوره آموزشی اتوکد با نازل ترین قیمت

دوره آموزشی اتوکد

دوره آموزشی اتوکد با نازل ترین قیمت آغاز شد. وقتش رسیده تحولی در وضعیت درس و شغل خود ایجاد کنید، با یادگیری این نرم افزار قدرتمند می توانید یک تیر و چند نشان داشته باشید. امروز قصد داریم در خصوص دوره آموزشی اتوکد و فواید آن صحبت کنیم. در نظر داشته باشید که شرکت در این دوره ها به نوبه خود تضمینی برای ورود به دنیای کار است. با ما همراه باشید.

برای شرکت در دوره آموزشی اتوکد کلیک کنید

دوره آموزشی اتوکد چه چیزهایی را شامل می شود؟

می دانیم که نرم افزار اتوکد یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی محسوب می شود که می تواند رسم های دو بعدی و سه بعدی را در سریعترین زمان ممکن فراهم سازد. شما با شرکت در دوره آموزشی اتوکد می توانید در هر دو لاین طراحی و قالب بندی فعالیت داشته باشید  به این ترتیب به سادگی  مسیر های میان بر را یاد گرفته و به سرعت وارد بازار کار شوید.

این نرم افزار برای مهندسان، دانشجویان و حتی افرادی که رشته ای غیر مرتبط دارند می تواند جرقه ای مثبت در زمینه کار و فعالیت محسوب می شود. با شرکت در دوره آموزشی اتوکد دیگر نیاز به میز رسم و نقشه کشی نخواهید داشت. یادگیری نرم افزار اتوکد سبب می شود که سهم بزرگی در راه سازی، ساخت و تولید، برق و ترسیمات دقیق داشته باشید.

می دانیم در بین مهندسینی که سال ها در لاین نقشه کشی فعالیت دارند و دانشجویانی که تازه فارغ التحصیل شده اند خلا بزرگی دیده می شود ما در دوره آموزشی اتوکد سعی می کنیم این فضا را پر کنیم و تمامی ابزارهای کاربردی مورد نیاز برای دانشجو را فراهم سازیم. در نظر داشته باشید که دوره آموزشی عملی اتوکد سبب می شود در زمان شما صرفه جویی شده و همین طور میزان دقت شما به صد درصد برسد.

هزینه شرکت در دوره آموزشی اتوکد

با توجه به استقبالی که در خصوص دوره آموزشی اتوکد دیده می شود سعی نمودیم هزینه های موجود را در چندین قسط پیش ببریم به این ترتیب می توانید با پرداخت قسط اول دوره اتوکد را آغاز کنید و در صورت عدم تایید سوی شما می توانید ادامه نداده و هزینه اولیه را پس بگیرید. البته باقی هزینه در طول دوره به صورت ماهانه قابل پرداخت است، نگران هزینه های پیش روی نباشید ما سعی کردیم بهترین شرایط را برای شما فراهم سازیم تا بتوانید به سادگی وارد بازار کار شوید.

برای شرکت در دوره آموزشی اتوکد کلیک کنید

زمانبندی دوره آموزشی اتوکد

برای برگزاری کلاس های دوره آموزشی اتوکد سعی می کنیم زمانبدی مناسبی بر اساس اوقات فراغت افراد فراهم سازیم به این ترتیب افراد می توانند دوره آموزشی عملی اتوکد را در سطح نرمال و فشرده دنبال کنند و طبق برنامه ریزی دقیق و متریال های بسیار استاندارد از سوی مشاورین ما به نتیجه دلخواه دست یابند.پس از گذراندن دوره به شما گواهینامه با مهر وزارت علوم اعطا می شود.

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *