دوره آموزشی وودگلس

در سالهای اخیر با استفاده از علم شیمی از رزین، ماده ی جدیدی به نام اپوکسی تولید شده است که توانایی مخلوط شدن و تلفیق با هر شیء یا عنصری با هر جنس و ویژگی را دارد. یکی از بهترین تولیداتی که از رزین اپوکسی می توان ساخت، وودگلس می باشد. اپوکسی دارای ویژگی های زیادی از قبیل:

  • مقاومت در برابر گرما
  • عدم جذب جرم و هر گونه آلودگی
  • قابل شستشو
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • قابلیت مخلوط شدن با رنگ و …

می باشد که باعث می شود استفاده های گوناگونی از آن در حوزه های مختلف شود.

wood-glass-آموزشگاه-خرد

جهت شرکت در این دوره با شماره تماس 44202515-021 تماس حاصل فرمایید

رزین اپوکسی چیست

رزین اپوکسی در صنعت ها و رشته های هنری مختلف کاربردهای فراوانی دارد. در صنعت هایی که در حوزه ی کارهای هنری فعالیت می کنند از رزین اپوکسی استفاده های گوناگونی شده است. هنرمندان رشته های مختلف هنری با استفاده از اپوکسی و تلفیق آن با مواد و عناصر مختلف توانسته اند آثار هنری ارزشمندی خلق کنند.

وودگلس

در کار با چوب نیز از تلفیق اپوکسی با چوب روشی ابداع شده است که به آن وودگلس گفته می شود که روشی کاملا خلاقانه و هنری است که از آن در ساخت بسیاری از کالاها و اجناس بسیار لوکس و مدرن استفاده می شود. با وودگلس انواع میز، صندلی، لوازم تزیینی، بدلیجات بسیار زیبا و بسیاری از وسایل دیگر را با طراحی های مختلف می توان ساخت. همچنین از وودگلس برای طراحی و زیبایی دکوراسیون داخلی مکان های مختلفی مانند منازل، محل کار و غیره استفاده می شود.

جهت شرکت در این دوره با شماره تماس 44202515-021 تماس حاصل فرمایید

 امروزه، افراد به زندگی لوکس و مدرن تمایل زیادی دارند. کاربرد وودگلس در زمینه های مختلف باعث تولید محصولات لوکس، با کیفیت و دوام بسیار بالا می شود به همین سبب بازار جدیدی را در دنیا بوجود آورده است. بسیاری از جوانان با یاد گیری این حرفه و کسب مهارت در این زمینه توانسته اند صاحب شغل شده و کسب درآمد کنند.

در بسیاری از کشورها به خصوص ایران، مشاغل مرتبط با وودگلس، در مدت زمان بسیار کوتاه پیشرفت خوبی داشته اند و حتی محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند. با شرکت در دوره آموزشی وودگلس در آموزشگاه خرد، می توانید این هنر را به صورت حرفه ای فرا بگیرید. با گذراندن این دوره با مربیان مجرب در این زمینه، می توانید به سرعت وارد بازار کار شوید.

جهت شرکت در این دوره با شماره تماس 44202515-021 تماس حاصل فرمایید

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *