دوره های ویژه بازار کار

دوره های ویژه بازار کار

دوره های اموزشی

اموزشگاه خرد در نظر دارد با برگزاری دوره هایی محدود یتواند افراد رو وارد بازار کار کند و بتوانند با مدارک مربوط به دوره ی برگزار شده وار بازار کار ان شغل شوند 

در ادامه این مطلب به چند دوره پر درامد اشاره خواهیم کرد

دوره های کفپوش کاستو

کفپوش سه بعدی در واقع نوآوری یک شرکت از دبی است که امروزه شهرت جهانی پیدا کرده است. این کفپوش ها ابتدا برای فضاهایی مانند لابی ها، هتل ها، مراکز خرید و ادارات مورد استفاده قرار می گرفت اما رفته رفته طرفداران بسیاری به خود جذب کرد به نحوه ای که امروزه در بیشتر فضاهای دکوراسیون های داخلی از آن ها استفاده می شود.شما می توانید از کفپوش ها در فضاهایی مانند سرویس های بهداشتی، حمام ها و حتی فضاهایی مانند نشیمن خود از آن ها استفاده نمایید!انتخاب یک کفپوش مناسب تا حد زیادی تاثیر مستقیم بر ظاهر دکوراسیون داخلی شما خواهد داشت. کفپوش ها را می تواند متناسب با سبک های دکوراسیونی خود انتخاب کنید و ظاهر منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی خود ببخشید. کفپوش سه بعدی یکی از گونه های منحصر به فرد کفپوش هاست که امروزه طرفداران بسیاری را در دنیا پیدا کرده است و ظاهر متفاوت و باورنکردنی به دکوراسیون فضای داخلی شما می بخشد.

جهت شرکت در دوره های کفپوش کاستو اینجا کلیک کنید

طرح اجرایی کفپوش 3 بعدی 

یک کفپوش خوب میبایست متناسب با نوع محل و نحوه بهره برداری امکان سفارشی سازی داشته باشد. و تنوع لازم را فراهم نماید. در کفپوش سه بعدی این مهم تنها در نوع طراحی خاص خطای دید دگرگون صورت میگیرد. ارائه دهنده های این نوع طراحی به صورت دیجیتال در دنیا بسیار اندک می‌باشند. 

همچنین ارائه متریال مناسب بدون لغزندگی جهت استفاده در سرویس بهداشتی و حمام از مهم ترین ویژگی های یک کفپوش سه بعدی می‌باشد. بیشترین جلوه کفپوش های سه بعدی در چنین موقعیت هایی است که کفپوش های اپوکسی عادی این نیاز را برطرف نخواهند کرد

دوره سقف کشسان

سقف کشسان یک متریال بسیار منحصر به فرد در متریال های هم رده خود است که دارای بازار کار فوق العاده و پر رونق است . این متریال دارای ویژگی های بسیار کاربردی و مناسب است که در اینجا به آن میپردازیم:

وزن بسیار کم که باعث میشود که بتوانید در محل مختلف آن را نصب کنید بدون نگرانی که ایا سازه تحمل وزن را دارد یا خیر

تحمل وزن بالا : این محصول میتواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند و در صورت بروزحادثه مثل زلزله توانایی تحمل آوار راداشته و باعث ایمن شدن محیط میشود

ایمن در هنگام آتش سوزی : سقف کشسان باتوجه به جنس به کاربرده شده در آن که از مواد پلیمری هستند که قالبیت  این رادارد که در هنگام آتش سوزی شعله ور نشده و مانند پلاستیک قطرات آتش افروز ایجاد نمیکند و فقط چروک شده و جمع میشود.

دیگر ویژگی سقف کشسان قابلیت شسشتو است که میتوانید آن را به راحتی بشویید 

دارای قابلیت نور پردازی است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از نور در پشت کار به سقف کشسان جلو بسیار بیشتری بدهید و کار های زیبا تر ایجاد کنید.

جهت شرکت در دوره های سقف کشسان اینجا کلیک کنید

دوره های icdl

کارایی دوره های icdl بسیار زیاد است و در تمام کار های اداری بسیار زیاد است

امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان گفت دانش کامپیوتر پیش نیاز احراز اکثر مشاغل و نیاز عمده آموزشی دانشجویان و نیز سایر کاربران و علاقه ‌مندان کامپیوتر است. مدرک ICDL  گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر می‌باشد، که به منظور سهولت آموزش فراگیران، مرکز آموزش خرد، در راستای یکپارچه سازی امر آموزش آن را در یک دوره‌ آموزشی به صورت کامل، جامع و کاربردی با سرفصل‌های عملی ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که دانشجویان بعد گذراندن دوره‌ جامع آموزشی ICDL فراگیر ، موفق به استفاده‌ کاربردی سیستم عامل (نصب ویندوز، نصب و حذف نرم افزار، مدیریت فایل‌ها و …) و نیز اتصال به شبکه جهانی اینترنت و جستجو، تحقیق و پژوهش، ارسال و دریافت ایمیل می‌گردند.

مدرک icdl

جهت شرکت در دورهای  icdl اینجا کلیک کنید

دوره های اموزشی هتلداری 

یکی از روش های مهاجرت با استفاده از مدرک هتلداری است که در کشور های زیادی پذیرش دارد که میتوان در موسسه خرد تمامی دوره ی ان را سپری کرد و سپس مدارک مربوط ان را گرفت و دوره ی ان یکی در تهران و ترکیه شروع میشود و تمامی مدارک داده شده متعبر و قابل ارایه در تمامی کشور ها است.

دوره اموزشی هتلداری :

با رشد صنعت گردشگری و بوجود امدن صنعتی به نام توریسم هنل داری و مدیرت هتل به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است . مرکز آموزشی خرد با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر دوره آموزشی   مدیریت هتلداری  را طراحی و در دسترس علاقمندان قرار داده است . در این خصوص و با توجه به اهمیت آموزشی  مدیریت هتلداری  ، این دوره به صورت  دوره حضوری و  آموزش مجازی برگزار می گردد و بسته آموزشی دوره مدیریت هتلداری  با توجه به امکانات و نیاز دانشپذیران به صورت پستی و سامانه یادگیری الکترونیکی عرضه می شود.

جهت شرکت دوره های اموزشی اموزشگاه خرد اینجا کلیک کنید

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *