دوره های ویژه icdl

مدرک فوری ICDL
مدرک فوری ICDL

دوره های ویژه icdl

کارایی دوره های icdl بسیار زیاد است و در تمام کار های اداری بسیار زیاد است 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان گفت دانش کامپیوتر پیش نیاز احراز اکثر مشاغل و نیاز عمده آموزشی دانشجویان و نیز سایر کاربران و علاقه ‌مندان کامپیوتر است. مدرک ICDL  گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر می‌باشد، که به منظور سهولت آموزش فراگیران، مرکز آموزش خرد، در راستای یکپارچه سازی امر آموزش آن را در یک دوره‌ آموزشی به صورت کامل، جامع و کاربردی با سرفصل‌های عملی ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که دانشجویان بعد گذراندن دوره‌ جامع آموزشی ICDL فراگیر ، موفق به استفاده‌ کاربردی سیستم عامل (نصب ویندوز، نصب و حذف نرم افزار، مدیریت فایل‌ها و …) و نیز اتصال به شبکه جهانی اینترنت و جستجو، تحقیق و پژوهش، ارسال و دریافت ایمیل می‌گردند.

جهت ثبت نام در دوره های اموزشی icdl اینجا کلیک کنید

هدف های مهارتی این دوره 

• (مفهوم تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات) فناوری اطلاعات
• (استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایلها) سیستم عامل ویندوز
• (ویرایشگر کردن) واژه پرداز
• (ایجاد جداول اطلاعاتی) صفحه گسترده
•(استفاده از بانکهای اطلاعاتی) بانک اطلاعات
• (ایجاد دمو) ارائه مطلب

• (استفاده از صفحات وب و ارتباطی) اینترنت

ICDL چیست ؟​

در بیشتر کشورهای توسعه یافته و صاحب فناوری و در بعضی کشورهای در حال توسعه آموزش علوم کامپیوتری و فراگیری دانش IT -Information Technology جزو برنامه های اصلی مدارس ، دبیرستانها و دانشگاهها به شمار می آید . در ایران نیز برنامه توسعه و کاربردی فناوری ارتباطات و اطلاعات موسوم به ( تکفا ) مهمترین برنامه دولت در زمینه توسعه ، گسترش و کاربردی ساختن IT در کشور محسوب می شود .
ICDL- International Computer Driving License ICDL گواهینامه ای است بین المللی جهت استفاده از کامپیوتر در حدی که نیازهای مقدماتی و اصلی کاربر را پاسخگو باشد . دوره ی آموزشی که در ادامه خواهد آمد و حدود 10 صفحه را در بر خواهد گرفت شما را با اولین مبحث و مقدمات این استاندارد آشنا می سازد . 

جهت ثبت نام در دوره های اموزشی icdl اینجا کلیک کنید

دوره ICDL در ایران

زمانی که یک داوطلب، در دوره گواهی نامه ICDL/ECDL ثبت نام می کند، باید در 7 دوره آزمون مهارتی شرکت نماید. متقاضی برای به دست آوردن مدرک ICDL باید در امتحانات این هفت مهارت قبول شود. هر فرد بدون توجه به سن، جنس، تحصیلات، تجربه یا پیش زمینه، می تواند در این آزمون ها شرکت کند. این آزمون ها عبارتند از:

1. مفاهیم اساسی IT.

2. مقدمه ای بر ویندوز.

3. مقدمه ای بر Word (سطح متوسط – پیشرفته).

4. Excel (سطح متوسط – پیشرفته).

5. پایگاه های داده، مقدمه ای بر Access.

6. Power Point (سطح متوسط – پیشرفته).

7. خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و پست الکترونیک.

جهت شرکت در دوره های icdl در اموزشگاه خرد اینجا کلیک کنید 

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *