دوره ی نحوه ی تهیه ی اظهارنامه مالیاتی

تهیه ی اظهارنامه مالیاتی

دوره ی نحوه ی تهیه ی اظهارنامه مالیاتی

همان‌طور که می‌دانید یکی از پرکاربردترین فعالیت حسابداری برای مشاغل مختلف تهیه ی اظهارنامه مالیاتی است که کارآموزان آموزش نحوه‌ی تهیه‌ی اظهارنامه مالیاتی را به‌طور کامل و دقیق در کلاس‌های آموزشی فرا خواهند گرفت.

اظهارنامه مالیاتی

کارنامه مالی یک سال کاری شرکت‌ها و مؤسسات و یا اشخاص حقیقی که جهت محاسبه‌ی دقیق مالیات به سازمان امور مالی تحویل می‌دهند اظهارنامه‌ی مالیاتی گفته می‌شود. این اظهارنامه مالیاتی هرساله باید توسط این شرکت‌ها و مؤسسات و اشخاص حقیقی به سازمان امور مالی جهت محاسبه‌ی مالیات تحویل داده شود و همه‌ی آن‌ها موظف هستند که تمامی بندهای اظهارنامه را تکمیل کنند.

پس اینجا است که اهمیت تهیه‌ی اظهارنامه مالیاتی نمایان می‌شود و لازم به ذکر است که این فرم از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد و امروزه تمامی مراکزهای دولتی از ادارات و تمامی بانک‌ها گرفته تا شرکت‌های خصوصی و حتی تمامی فروشگاه‌ها برای انجام امور مالیاتی خود به یک یا چند نفر حسابدار اعم از زن و مرد نیازمند هستند. حتی می‌توان گفت در محیط بازار نیز{خارج از شرکت‌های دولتی و خصوصی}حتماً برای تهیه‌ی اظهارنامه‌ی مالیاتی خود به یک حسابداری دقیق و کار بلد نیاز دارند.

برای شرکت در دوره ی نحوه تهیه اظهارنامه مالیاتی کلیک کنید

دوره‌ی تهیه ی اظهارنامه مالیاتی

یکی از مباحثی که در دوره‌های آموزش حسابداری به کارآموزان و شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی می‌باشد. در این کلاس‌ها نحوه‌ی تهیه و تنظیم فرم‌های اظهارنامه و چگونگی پر کردن تمامی صفحات آن را به کارآموزان آموزش خواهند داد تا هیچ‌ گونه سؤال و ابهامی را برای آنان باقی نگذارند. تمامی این کلاس‌ها به‌صورت تئوری و عملی می باشد.
هدف از برگزاری این کلاس‌ها توسعه‌ی مهارت‌های علمی هریک از کارآموزان در خصوص تهیه ی اظهارنامه مالیاتی باکیفیت و بسیار دقیقی است که هم بتوانند مراکز دولتی را دررسیدن به اهداف یاری رسانند و هم تمامی مؤسسات و اداره‌ها و حتی اشخاص حقیقی با داشتن اظهارنامه مالیاتی دقیق و قانونی اعتبار کسب کنند. مدت برگزاری این دوره‌ها در مؤسسات آموزشی تعین شده می‌باشد و زمان دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی را به اطلاع کارآموزان می‌رسانند. تمامی کسانی که مایل به آموزش اختصاصی فرم اظهارنامه مالیاتی هستند می‌توانند در این دوره‌ها شرکت نمایند. سرفصل‌هایی که در این دوره‌ها آموزش داده می‌شوند:

1. نحوه‌ی استفاده صحیح از قوانین مالیاتی
2. تهیه‌ی اظهارنامه مالیاتی از روی مدارک و تراز آزمایشی شرکت‌ها
3. موارد رد در دفاتر
3. هزینه‌های قابل‌قبول مالیاتی و نکات مالیاتی
و موارد دیگری که به اظهارنامه مالیاتی و تهیه و تنظیمان مربوط می‌شود.

موسسه خرد اقدام به برگزاری دوره تهیه اظهارنامه مالیاتی نموده است. در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک آشنایی با تهیه اظهارنامه مالیاتی دارای مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدون پرداخت وجه برای شرکت کنندگان مقدورمی باشد.

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *