ضرورت تبلیغات و برندسازی

به طور کلی برندینگ ، فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد،بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد.برندسازی یا برندینگ حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد.برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند (Brand) باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت میشود، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود، به زبان دیگر  برندسازی روش هوشمندانه  تجارت و تولید ثروت است. برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک مخصول یا خدمت است، برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان، محصولات و خدمات یک شرکت را درک و تجربه می کنند.

برای پشتیبانی از برند، استعداد و مهارت و تعهد داشته باشید

مصرف‌کنندگان اسیر یک شگرد بازاریابی ریاکارانه نخواهند شد. همان‌گونه که اگر محصول شما کیفیت خوبی نداشته باشد، فریب نمی‌خورند.به گفته بکمن : اگر یک محصول برتر نداشته باشید، مصرف‌کنندگان از برندتان فاصله می‌گیرند و دیگر مهم نیست که استراتژی برندسازی شخصی ( پرسنال برندینگ ) شما چقدر  هوشمندانه، جالب و جذاب باشد.تلاش بسیار مبذول نمایید تا خاص بمانید و اطمینان یابید که محصولی باکیفیت بالا خلق کرده‌اید. نوشته‌هایتان را به‌موقع بایگانی نمایید تا بتوانید به‌سرعت بدان‌ها رجوع نمایید، به‌طور مداوم وبلاگ خود را بروز رسانی کنید، آخرین جزئیات را به دست آورید و مهم‌ترین نکته اینکه به کاری که انجام می‌دهید ایمان داشته باشید.

برندسازی

ضرورت برندسازی یا برندینگ (Branding)

ضرورت داشتن برند از این روست که با توجه به حركت جوامع مصرفی به سمت‌ مدگرايی، در اختیار داشتن برند (Brand) یا نام‌های تجاری معتبر يكی از راهكارهای ايجاد تمايز و شخصیت به شمار می رود.

اهمیت برند برای مشتری بواسطه ی دانش مشتری از برند ایجاد می شود، که بواسطه تعدادی از عوامل ناشی می شود، اما شاید دو مورد زیر مهم ترین آنها باشند:

1- عمق برند؛ یا به عبارتی اولویت ذهنی مشتری در انتخاب برند در میان سایر برند های مشابه، بطور مثال بسیار از افراد پس از شنیدن کلمه نوشابه در ذهنشان بلافاصله Coca Cola تداعی می شود.

2- گستردگی برند؛ هرچه رابطه مشتری با برند پیچیده تر باشد یا به عبارتی توسط تنوع تعاملات برند در ذهن بیشتر باشد، فرصت ساخت وفاداری بلندمدت بیشتر است. همانند شرکت هایی چون Google , Amazon

مدیریت تبلیغات

امروزه پیشرفت های چشمگیری برای تولید تبلیغات صورت گرفته است . هر روز با روش های نوینی از ارائه محصولات و خدمات شرکت ها آشنا می شوید و روش های تبلیغاتی گوناگونی از جانب شرکت ها ارایه شده است. توجه به نوع و نحوه ی تبلیغات تاثیر به سزایی در فروش و بازخورد آن دارد.ما از اهمیت مدیریت تبلیغات به شما خواهیم گفت تا با کمترین هزینه بیشترین بازخورد و نتیجه را در کسب و کار خود تجربه کنید . زیرا که تنها پرداخت هزینه های گزاف تبلیغاتی برای شما موثر نخواهد بود.

اهداف مؤسسه خرد از ارائه دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی این است که با انواع روش های تبلیغ و ترویج برند سازمان و محصولات، آشنا می شوید و با خلق و مدیریت برند قدرتمند و به کارگیری صحیح و موثر تبلیغات به شناخته شدن بیشتر در بازار ، جذب مشتریان بیشتر ، وفادارتر و فروش بهتر کمک می کنید.ضمنا در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک تبلیغات و برندینگ دارای مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدون پرداخت وجه برای شرکت کنندگان مقدورمی باشد.

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *