معرفی گرایش فناوری اطلاعات در دوره مدیریت کسب وکار

رشته تحصیلی MBA در حدود ده سال است که در دانشگاه های ایران تدریس می‌شود و اخیرا نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. MBA مخفف عبارت Master of Business Administrator می‌باشد و دارای گرایش‌های متعددی می‌باشد رشته MBA به دلیل تفاوت‌های ماهیتی از ظاهر آسان و جذابی نسبت به سایر رشته های برخوردار است ولی در عمل در آن نیازمند توانمندی‌های هوشی و ذاتی خواهید بود که می‌تواند تضمین کننده موفقیت یا شکست شما در این رشته باشد.

دوره‌های مدیریت کسب و کار (MBA) به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شوند تا دانشجویان را باجنبه‌های مختلف مدیریت یک کسب و کار همچون حسابداری، بازاریابی، منابع انسانی، مدیریت عملیات، مدیریت تبلیغات و برنامه‌ریزی استراتژیک آشنا سازند. فارغ التحصیلان MBA پس از گذراندن این رشته می توانند مهارت مدیریتی و استراتژیکی برای راهبرد کسب و کار خود کسب کنند و همچنین با شبکه بزرگی از مدیران و صاحبان کسب و کار ها ایجاد شبکه نمایند. رشد و توسعه شخصی از مهمترین دستاورد های این رشته خواهد بود.

دوره مدیریت کسب وکار

گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات

یک سیستم اطلاعاتی تعامل بین کاربران، فرایند های کسب وکار، داده و فناوری است. فناوری اطلاعات نیز به مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده سازی، پشتیبانی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی با به کارگیری فناوری اطلاعات می پردازد.  در عصر کنونی اهمیت سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات در دنیای کسب و کار روز به روز بر جسته تر می شود.

کسب مزیت رقابتی و عملکرد برتر در محیط رقابتی و پویای کسب و کار دنیای امروز مستلزم کسب توانمندی و تسلط بر سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات می باشد. در این گرایش موضوع هایی مانند تولید اطلاعات با سرعت بالا و کیفیت مناسب، ارزش افزایی مدیریتی از اطلاعات و کاربرد آن در سطوح مختلف مدیریتی، پیاده سازی پروژه های فناوری اطلاعات در بخش های مختلف، و مدل های کسب و کار نوین مبتنی بر پایه فناوری اطلاعات بررسی می شود

مؤسسه خرد ، ضمن بهره برداری از برترین اساتید کشور در حوزه های مدیریتی  اقدام به ارائه دوره  MBA نموده است. علاقمندان می‏توانند پس از گذرندان دوره  MBA و شرکت در آزمون پایان دوره موفق به اخذ گواهینامه رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری گردند.

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *