مدارک برای مهاجرت

مدارک مهاجرت

برای مهاجرت به کشور های اروپایی باید با یکی از راه های مربوط مهاجرت کرد که راحت ترین ان مهاجرت از طریق مدارک تحصیلی و همچنین مدارک کاری است که با توجه به مدرک داده شده میتوان روی ان اقدام کرد و به کشور مورد نظر مهاجرت کرد . با توجه با قوانین دشوار اروپا برای مهاجرت راحت ترین راه برای مهاجرت استفاده از مدرک تحصیلی است که با استفاده از ان به کشور های مختف دنیا رفت .

قوانین مهاجرت :

مواقعی که مهاجرت اجازه داده می‌شود عمدتاً انتخابی است. اصول و قواعد انتخابی بودن، مانند سیاست سفید استرالیا به‌طور تدریجی از بین رفته‌است، اما اولویت به افراد تحصیل کرده، ماهر و ثروتمند داده می‌شود. افرادی که امتیازات کمتری دارند، شامل توده افراد فقیر در کشورهای کم درآمد می‌باشند که نمی‌توانند از این فرصتهای مهاجرت استفاده کنند. این عدم واجدیت در برخورد با اصول و قواعد فرصتهای برابر مورد انتقاد قرار گرفته‌است، که (حداقل از لحاظ تئوری) در کشورها و ملت‌های دموکراتیک صدق می‌کند. حقیقت اینست که در ورود برای افراد غیر ماهر بسته‌است، در حالی که در همین حال در کشورهای خیلی توسعه یافته تقاضای بسیار زیادی برای نیروی کار غیر ماهر دارند، و عامل مهم و عمده مهاجرت غیرقانونی می‌باشد. طبیعت و وضعیت متضاد این سیاست – مخصوصاً مشکلات مهاجران غیرماهر هنگام استفاده از نیروی کار – هم‌چنین در زمینه‌های اصول و قواعد مورد انتقاد قرار گرفته‌است.

سیاستهای مهاجرت که به‌طور انتخابی آزادی مهاجرت را تضمین می‌کنند، برای افراد مورد نظر دسترسی به شبکه اقتصادی را در کشور میزبان فراهم می‌کنند. معنی دیگر این مسئله، ضررو زیان خالص برای منابع ملی و نیروی کارآمد کشورهای فقیر با از دست دادن اقلیت تحصیل کرده و کارآمد، می‌باشد یا فرار مغزها می‌باشد.. این مسئله هم‌چنین باعث کاهش عدم واجدیت بین‌المللی دراستانداردهای زندگی می‌شود، که تحرک و تشویق برای افراد ایجاد می‌کند که به اولین محل مهاجرت کنند. یک مثال در این مورد «رقابت نیروی کار ماهر» در استخدام کارکنان بهداشتی کشورهایجهان سوم توسط کشورهای جهان اول است.

جهت راهنمایی به شماره 02188241677 تماس حاصل فرمایید.

مدارک کاربردی:

مدارک مختلف برای مهاجرت وجود دارد ولی یکی از مدارک کاربردی برای مهاجرت مدرک کفپوش های 3 بعدی است که دانشجویان بعد از گذری کردن دوره ی ان در موسسه خرد به شرکت کنندگان ان دوره مدرک وزارت علوم داده میشود که قابل ترجمه است و در هر کشوری قابل اراِیه است و همچنین متقاضیان میتوانندمدرک بین المللی بگیرند . 

این دوره با توجه به راحتی اموزش و یادگیری ان در یک روز و نصب اسان ان به شغلی پر درامد و با بازدهی بالا تبدیل شده است که در تمامی سطوح به غیر از خاک قابل اجراست و همچنین با سرماییه بسیار ناچیز میتوان شروع کرد.

کفپوش 3 بعدی:

یکی از مدارک معتبر برای مهاجرت مدرک کفپوش های کاستو است با استفاده از این مدرک میتوان به کشور های مختلف رزومه فرستاد و به عنوان داشتن هنر و کار در این زمینه در کشور مورد نظر رفت .

کفپوش سه بعدی در واقع نوآوری یک شرکت از دبی است که امروزه شهرت جهانی پیدا کرده است. این کفپوش ها ابتدا برای فضاهایی مانند لابی ها، هتل ها، مراکز خرید و ادارات مورد استفاده قرار می گرفت اما رفته رفته طرفداران بسیاری به خود جذب کرد به نحوه ای که امروزه در بیشتر فضاهای دکوراسیون های داخلی از آن ها استفاده می شود.شما می توانید از کفپوش ها در فضاهایی مانند سرویس های بهداشتی، حمام ها و حتی فضاهایی مانند نشیمن خود از آن ها استفاده نمایید!انتخاب یک کفپوش مناسب تا حد زیادی تاثیر مستقیم بر ظاهر دکوراسیون داخلی شما خواهد داشت. کفپوش ها را می تواند متناسب با سبک های دکوراسیونی خود انتخاب کنید و ظاهر منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی خود ببخشید. کفپوش سه بعدی یکی از گونه های منحصر به فرد کفپوش هاست که امروزه طرفداران بسیاری را در دنیا پیدا کرده است و ظاهر متفاوت و باورنکردنی به دکوراسیون فضای داخلی شما می بخشد 

این نوع کفپوش نیازی به  زیر سازی ندارد و با توجه به اینکه قیمت تمام شده کمتری برای شخص دارد بسیار استقبال زیادی دارد  همچنین با توجه به سود بالایی که دارد و اجرای ساده ی ان  برای فرد انجام دهنده به کاری به بازدهی بالا تبدیل شده است

به دلیل داشتن کیفیت بالای این محصول در نقاط مختلفی قابل اجرا است در کف اسانسور  پارکینگ اتاق خواب سرویس بهداشتی نیز قابل اجرا هستند و باعث زیبایی هرچه بیشتر این نقاط میشوند و باعث جلوه جدیدی در ان مکان میشوند 

.نکته بسیار جالب آن نصب اسان آن است که بر روی هر سطحی قابل اجرا است

جهت ثبت نام در دوره کفپوش های 3 بعدی اینجا کلیک کنید.

مدرک کنترل پروژه:

مدیریت پروژه یا کنترل پروژه به معنای زمان بندی و حجم پول مورد نیاز و …. است با توجه به این موارد میتوان گفت که به افرادی که قابلیت چنین  رفتار و مدارک مربوط به این رشته را دارن در تمامی کشور های دنیا مورد نیاز هستند و میتوانند با توجه به دعوت نامه از شرکت های مربوزه به راحتی وارد بازار کار کشور مورد نظر خود شوند همچنین کاراموزان بعد از گذراندن این دوره میتوانند مدرک وزارت علوم که قابل ترجمه در تمامی کشور های دنیا است بگیرند و همچنین دانشجویان میتوانند مدرک بین المللی نیز بگیرند . 

هدف از اجرا این دوره:

پریماورا ( Primavera  ) برای مدیریت همزمان ده ها و یا صدها پروژه می باشد حکم یک ERP را دارد در حالیکه MSP برای مدیریت تنها یک پروژه بکار می رود بنابراین این دو نرم افزار را نباید با یکدیگر مقایسه نمود اگر می خواهیم پریماورا ( Primavera  ) را مقایسه کنیم باید با مفهوم EPM که به منظور مدیریت چندین پروژه ای در محیط مایکروسافت است مقایسه نمود.

تعریف کنترل پروژه:​

 کنترل پروژه فرایندی است در جهت حفظ مسیر پروژه برای دستیابی به یک تعادل اقتصادی موجه بین سه عامل هزینه ، زمان و کیفیت در حین اجرای پروژه ، که از ابزار و تکنیک های خاص خود در انجام این مهم کمک میگیرد . در واقع کنترل ، اجرای دقیق و کامل برنامه تدوینشده برای پروژه است ، بگونهای که هنگام خروج از برنامه بتوان با تشخیص علل و طرح اقتصادی ترین فعالیتها ، پروژه را به نزدیکترین حالت ممکن در مسیر اولیه و اصلی خود بازگرداند .

جهت ثبت نام در دوره ی msp و پریماورا اینجا کلیک کنید.

دوره هتلداری:

یکی از روش های مهاجرت با استفاده از مدرک هتلداری است که در کشور های زیادی پذیرش دارد که میتوان در موسسه خرد تمامی دوره ی ان را سپری کرد و سپس مدارک مربوط ان را گرفت و دوره ی ان یکی در تهران و ترکیه شروع میشود و تمامی مدارک داده شده متعبر و قابل ارایه در تمامی کشور ها است.

دوره اموزشی هتلداری :

با رشد صنعت گردشگری و بوجود امدن صنعتی به نام توریسم هنل داری و مدیرت هتل به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است . مرکز آموزشی خرد با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر دوره آموزشی   مدیریت هتلداری  را طراحی و در دسترس علاقمندان قرار داده است . در این خصوص و با توجه به اهمیت آموزشی  مدیریت هتلداری  ، این دوره به صورت  دوره حضوری و  آموزش مجازی برگزار می گردد و بسته آموزشی دوره مدیریت هتلداری  با توجه به امکانات و نیاز دانشپذیران به صورت پستی و سامانه یادگیری الکترونیکی عرضه می شود.

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *