کف پوش سه بعدی و سقف کشسان

دوره آموزشی سقف کسشان

کفپوش سه بعدی

یک متریال بسیار به روز و نو است که حدودا دو سال است که در ایران آمده این روش بسیار ارزان تر و سریع تر و زیبا تر از متریال های مشابه مثل اپوکسی است.به همین سبب باعث میشود تا بازار کاری فوق العاده و بسیار پر رونق داشته باشد

کفپوش سه بعدی کاستو یک محصول جدید برای استفاده در ساختمان ها و محیط های مختلف است .این کفپوش دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که دراینجا برای شما شرح میدهیم:

 کفپوش سه بعدی برای اجرا نیازی به زیر سازی نداشته و میتوانید بر روی هر سطحی آن را اجرا کنید به غیر از خاک مثل  سرامیک موزاییک ، سنگ و ..

این متریال دارای قابلیت خودترازی دارد 

کفپوش سه بعدی توانایی تحمل وزن بالا و مقاومت سایشی دارد میتوانید در محیط های که اجسام سنگین وجود دارند مثل انبار ها ازآن استفاده کنید.

ویژگی یک دست بودن وبدون در بود آن میتواند به شما این امکان را بدهد که محیط را به راحتی نظافت کنید و مناسب برای سالن های تولیدی است.

مقاومت شیمیایی دارد ، کفپوش سه بعدی میتواند برابر مواد شیمیایی خورنده مثل اسید مقاومت کند و بسیار مناسب برای استفاده در آزمایشگاه است . 

برخی از نمونه تصاویر دوره آموزشی کفپوش سه بعدی :

برای ثبت نام دوره کفپوش سه بعدی کاستو اینجا کلیک کنید

 

 

 

 دوره آموزشی کفپوش سه بعدی

 

دوره آموزشی سقف کشسان:

سقف کشسان یک متریال بسیار منحصر به فرد در متریال های هم رده خود است که دارای بازار کار فوق العاده و پر رونق است . این متریال دارای ویژگی های بسیار کاربردی و مناسب است که در اینجا به آن میپردازیم:

وزن بسیار کم که باعث میشود که بتوانید در محل مختلف آن را نصب کنید بدون نگرانی که ایا سازه تحمل وزن را دارد یا خیر

تحمل وزن بالا : این محصول میتواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند و در صورت بروزحادثه مثل زلزله توانایی تحمل آوار راداشته و باعث ایمن شدن محیط میشود

ایمن در هنگام آتش سوزی : سقف کشسان باتوجه به جنس به کاربرده شده در آن که از مواد پلیمری هستند که قالبیت  این رادارد که در هنگام آتش سوزی شعله ور نشده و مانند پلاستیک قطرات آتش افروز ایجاد نمیکند و فقط چروک شده و جمع میشود.

دیگر ویژگی سقف کشسان قابلیت شسشتو است که میتوانید آن را به راحتی بشویید 

دارای قابلیت نور پردازی است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از نور در پشت کار به سقف کشسان جلو بسیار بیشتری بدهید و کار های زیبا تر ایجاد کنید.

در اینجا  چند نمونه از تصاویر سقف کشسان را مشاهده میکنید:

 

 جهت شرکت در دوره آموزشی سقف های کشسان کلیک کنید

 

 

 

 

دوره آموزشی کفپوش سه بعدیدوره آموزشی سقف کشسان

دوره آموزشی کفپوش سه بعدی

 

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *