چگونه سنگ های مصنوعی ایجاد کنیم

چگونه سنگ های مصنوعی ایجاد کنیم

موسسه خرد اقدام به برگزاری دوره های  اموزشی  سنگ های زینتی کرده است و با اعطای مدارک  معتبر بین المللی در این زمینه یکی از موسسه های معتبر در این رشته است و با پشتیبانی بسیار قوی بعد از دوره شما را در تمامی مراحل کار خود راه نمایی میکنند.

جهت شرکت در دوره های wall ston اینجا کلیک کنید.

 اجرای سنگ های متفاوت

سنگ پازل (سنگ منظم):

از جمله سنگ های آنتیکی که به صورت قطعات منظم برش خورده که در شکل ها و طرح های مختلف عرضه می شوند، سنگ های پازلی در انواع مختلف زنجیره ای ، توری قیچی، لب پر موجود است که به راحتی در حین خرید نمونه های مختلف را می تواننید از فروشنده بخواهید.

موارد مصرف سنگهای پازلی :​

  • استفاده در کف سازی ها
  • دیوار آشپزخانه
  • فضاهای مشاع همانند قسمت هایی از راهروها و ورودی ها
  • دیوار بالکن و حیاط

جهت شرکت در دوره های wall ston اینجا کلیک کنید.

سنگ های کامپوزیت

پنل های کامپوزیت جایگزین مناسب برای سنگ، چوب، و آجر طبیعی می باشند. این پنل های دکوراتیو دارای ظاهری صد در صد طبیعی و قابل شست و شو بوده و نیز عایق کامل رطوبت، صوت و حرارت می باشد، رنگ بندی نا محدود و همچنین عواملی چون سبک بودن، سرعت نصب بالا، ضد حریق بودن و همچنین مانع از رشد کپک ها و قارچ  ها و جانوران در پشت پنل ها از مزایایی هستند که این نوع از سنگ ها را نسبت به سایر سنگ ها متمایز می کند.

موارد مصرف سنگهای کامپوزیت :

  • استفاده در فضاهای دکوراسیون داخلی
  • دیوار شومینه
  • فضاهای مرطوب همچون حمام ها، استخر هاو…

سنگ قیچی 

این سنگ ها جز سنگهای دکوراتیو و آنتیکی است که از قطعات پروفیل شکل سنگ های تراورتن ، مرمریت و یاترااونیکس با تنوع طرح و رنگ بندی مختلف تولید می شود. پروفیل های سنگی که به صورت مکعب مستطیل است در زیر دستگاهی که لبه تیغ مانند آن بر سطح طولی سنگ ضربه زده ، قطعه را به دو قسمت تقسیم می کند. سطح خارجی صاف بوده که برای نصب روی دیوار توسط چسب سنگ بکار می رود و بخش داخلی آن که حالت طبیعی ، نامنظم و ناصافی دارد ، به عنوان نمای داخلی و خارجی ساختمان کاربرد دارد. سنگ گیوتن از پرکاربردترین متریال هایی است که به دلیل زیبایی ، قیمت مناسب ، امکان قرار گرفتن در کنار مصالح دیگر مانند سنگ های صیقلی ، چوب ( ترمو وود ) ، کاغذ دیواری و غیره ، همچنین کوتاه بودن زمان اجرا ، مورد توجه معماران و مجریان قرار گرفته است قابل نصب بر روی کاشی ، دیوارهای گچی و سیمانی بوسیله چسب سنگ و یا ملات ماسه سیمان.

موارد مصرف سنگهای گیوتینی :

  • استفاده در نماسازی خارجی ساختمان
  • طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، دفتر کار ، مغازه ( ویترین اماکن تجاری )
  • نصب بر روی دیوار پشت تلویزیون

نحوه اجرا رزین های سنگ

رزین سنگ ها یک محصول آماده به مصرف می باشد که می توان با قلمو و یا به وسیله پیستولت کم فشار بر روی سطح موردنظر اعمال کرد در سطوح عمودی لازم است تا حد جاری شدن پاشیده شود همچنین برای کسب نتیجه بهتر اجرای حداقل دو لایه پشت سرهم لازم می باشد.

جهت شرکت در دوره های wall ston اینجا کلیک کنید.

سنگ آنتیک:

این سنگ از سنگ های طبیعی تراوتن و مالون با هنر دست و بدون تغییر در رنگ و حالت طبیعی ساخته می شوند، نمای متفاوت و مدرن،تنوع بسیار در رنگ و مدل،قابل تغییر طبق سلیقه،نصب آسان و سریع،قیمت مناسب، مداوم، قابل نصب بر روی گچ و سیمان و حتی سنگ های کهنه و قدیمی، از ویژگی هایی هستند کهاین سنگ هارا از سنگ های معمولی متمایز می کنند. سنگ های آنتیک دو دسته اند، سنگ های آنتیک طبیعی و سنگ های مصنوعی. از مزایای سنگ آنتیک مصنوعی نسبت به همتای طبیعی آن می توان به این دو اشاره کرد:

  •   دوام بیشتر سنگ آنتیک مصنوعی بدلیل مقاومت بیشتر
  •  جلوگیری از ایجاد قارچ و باکتری در فضاهای خالی موجود در سنگ بدلیل تخلل پایینتر نسبت به سنگهای آنتیک طبیعی

موارد مصرف سنگهای آنتیک :

جهت شرکت در این دوره با شماره تماس 021_88241677 تماس حاصل فرمایید 

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *