مقاله » دوره آموزشی سقف کشسان و نورپردازی

درباره دوره ی آموزشی سقف کشسان و نورپردازی

اگر طراح داخلی هستید و یا می خواهید جلوه ای متفاوت به دیوار و سقف های خود ببخشید، می توانید در کارگاه آموزشی سقف کشسان و نورپردازی که در موسسه آموزش عالی خرد برگزار می شود شرکت نمایید. این سقف ها کاربرد گسترده ای در تغییر فضاهایی مانند استفاده در ویترین های فروشگاهی، رستوران، سالن اجتماعات، تئاتر و سینما و بسیاری از مکان های دیگر دارند و به سادگی قابل نصب و باز کردن می باشند

 

آسمان مجازی یا سقف کشسان نسل جدید سقف های کاذب است که با ترکیب دیگر سقف های کاذب و یا در کنار آن ها کاربرد دارد. همچنین این سقف شیوه جدیدی در نورپردازی محیطی محسوب می شود. با دارا بودن تنوع در اندازه ، تصاویر طبیسقف کشسان، نوعی سقف کاذب دکوراتیو است که جهت رفع معایب سایر سقفهای کاذب سنتی می باشد.  از سقف های کشسان می توان با استفاده از انواع نورپردازی ها،  ایجاد فضایی مجازی و رویایی بسته به سلیقه کارفرما با سرعت اجرایی بالا بدور از هرگونه کثیف کاری در اجرا و با قابلیت جابجایی بهره بردعی و همچنین ترکیب نور و تصویر ،قابلیت فراوانی در هم خوانی با رنگ غالب (و یا سبک طراحی) دکوراسیون داخلی به سلیقه مشتری را دارد.

سقف کشسان

 

سقف هاي كشسان قابليت باز و بسته كردن مكرر را دارند. و در صورت هرگونه خرابي در تأسيسات پشت سقف ، امکان باز کردن آن و دسترسی به تاسیسات و تجهیزات موجود در پشت سقف کاذب را به کاربر می‌دهد. تعمیرات بدون سر و صدا و در کوتاهترین زمان به دور از ایجاد آلودگی از دیگر مواردی است که این نوع سقف‌ها را گزینه‌ای مناسب برای مراکز بهداشتی و درمانی، که نیازمند سکوت و آرامش و پاکیزگی هستند، می‌کند.

 

سقف کشسان

 

مزایای سقف کشسان :

  • ایجاد آرامش و نشاط در محیط
  • طراحی زیبا و دلخواه
  • مقاوم در برابر رطوبت و گرما
  • قابلیت باز و بسته کردن به دفعات
  • ظرفیت بالا در فشار و بار عمودی تا ۲۰۰ کیلوگرم
  • آنتی باکتریال و آنتی استاتیک
  • نصب بدون نیاز به بنایی ظرف دوساعت
  • وزن سبک و کاملا بي خطر

 

برای ثبت نام در دوره های آموزشی صفر تا صد سقف کشسان و نورپردازی در موسسه آموزش عالی خرد  روی ایــــنجــا کلیک نمایید

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *