معرفی نرم افزار Google Sketch UP

 Google Sketch Up

 برنامه برای طراحی مدل های 3بعدی است که کارایی بسیار ساده و امکانات بی نظیری دارد .

با این برنامه به سادگی  خانه، دکوراسیون خانه و یا هر چیزی را که تصور کنید در Google Sketch up طراحی کنید و یا از cloud  خود برنامه تصاویر اماده 3 بعدی دانلودکنید، امکان قرار دادن طرح های ساختمانی خود را در Google Earth برای شما بوجود آورده  ویا برای اجرا چاپ کنید.

Sketch Up Make:

نسخه رایگان اسکچ آپ، با این نسخه می توان انواع مدل های سه بعدی را ساخت و ویرایش کرد، پلاگین های مختلف را بر روی اش نصب کرد و تقریبا هر کاری که نیاز داشته باشید از ایجاد مدل، ویرایش، نمایش، خروجی گرفتن و حتی نصب و استفاده از پلاگین های موتور های رندر را می توانید با این نسخه که به رایگان در سایت خودش  قابل بارگذاری است انجام دهید.

برای ثبت نام در دوره آموزشی این نرم افزار کلیک کنید

feature-img-make-easier-02

پس از نصب Sketch Up  Make امکان هشت ساعت استفاده رایگان از Sketch Up  Pro به شما داده می شود. اگر دراین مدت لایسنستان را آپگرید کنید Sketch Up  Pro دایمی خواهد شد. پس از این زمان نرم افزارتان به حالت Make تبدیل می شود که بدون محدودیت برای همیشه می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

برای ثبت نام در دوره آموزشی این نرم افزار کلیک کنید

 Sketch Up Pro:

نسخه حرفه ای ، این نسخه رایگان نیست و قیمت آن حدودا 495 دلار آمریکا است.

این نسخه کامل تر از Sketch Up  Make است و شرکت سازنده آن را برای استفاده افراد حرفه ای و شرکت ها طراحی کرده .

تفاوت های این نسخه با نسخه Make می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساخت و استفاده از Dynamic Component ها.

ابزار Soften and Smooth.

Advanced Camera Tool

ابزار های Sand Box.

– Import و Export کامل تر.

در 2006 گوگل پس از معرفی پلاگین این برنامه برای Last Software, Google Earth را خرید.

 

sketchup7_lg

برای ثبت نام در دوره آموزشی این نرم افزار کلیک کنید

در 2007  Sketch up با امکانات جدید و نسخه beta گوگل Sketch Up Layout به بازار آمد. Sketch     Up Layout شامل ابزار کاربردی 2بعدی و همچنین ابزار نمایش 2بعدی است که کار را برای معرفی طرح ها برای کاربران حرفه ای راحت تر می کند چنانکه آنها نیاز ندارند برای معرفی طرح ها به ابزارهای برنامه های دیگر پناه ببرند.

در مجموع یک نرم افزار برای مدل سازی سه بعدی از هر آنچه شما تصور کنید شامل : خانه ی شما ، ربات ها ، لوازم منزل ، درختان و … معماران و مهندسین از آن جهت طراحی ساختمان ها استفاده می کنند. چوبکاران برای نقشه کشی پروژه های خود از آن بهره می گیرند. و عده ای نیز از آن جهت طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان آن استفاده می کنند. همچنین شما می تونید از اون در جهت مدل سازی برای نرم افزار Google Earth استفاده کنید

desktop-viewer-asset

قابلیت های ویژه این نرم افزار در زمینه نمایش پرسپکتیوهای انسانی و سهولت در خلق سایه های واقعی و استایل های متنوع خود را به سرعت در دل دانشجویان معماری جا کرده است!

از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار ورودی و خروجی گرفتن برای تمام نرم افزارهای معماری مانند اتوکد، ۳دی مکس،فتوشاپ، پیرانزی و … است.

برای ثبت نام در دوره آموزشی این نرم افزار کلیک کنید

 

 

 

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *