مردانی که برای ازدواج مناسب نیستند چه ویژگی هایی دارند؟

خصوصیات مردانی که برای ازدواج مناسب نیستند را بشناسیم

اگر به تازگی رابطه ی عاشقانه ای را شروع کرده اید و نمی دانید که آیا این مرد برای ازدواج مناسب است یا نه، این مطلب به سوال شما جواب می دهد. در مطلب دیگری به ویژگی های زنانی که مناسب ازدواج نیستند پرداختیم. در این مطلب قصد داریم در مورد ویژگی های مردانی که برای ازدواج مناسب نیستند توضیحاتی ارائه کنیم.

مردانی که برای ازدواج مناسب نیستند
مردانی که رفتارهایی مشابه روباه دارند

این مردان ابتدا به بدن شما می چسبند و بعد از خون شما تغذیه می کنند. بعد از مدتی از شما چیزی به جز یک پوسته ی خالی باقی نمی ماند. این مردان در ابتدا به راحتی شناسایی نمی شوند. آن ها از مادر شما انتقاد های سطحی می کنند، صحبت های شما را مسخره می کنند و به رویاهایتان اهمیتی نمی دهند.

این رفتارها به مرور زمان توسعه پیدا می کند. به طوریکه یک روز از خواب بیدار می شوید و می بینید که شک، ناامنی و نارضایتی تمام وجودتان را فرا گرفته است. اجازه ندهید مردان روباه به قلب تان نفوذ کنند.
مردانی که به شما قفسی از جنس طلا می دهند

در این دسته مردانی قرار می گیرند که معمولا به خاطر ثروت (نه عشق) انتخاب می شوند. این مردان با شما مثل یک شاهزاده رفتار می کنند و بدون هیچ دلیلی، مدام برایتان گل می خرند. ولی در نهایت مهم نیست که چقدر احساس خوبی داشته باشید چون در یک قفس گرفتار شده اید.

مردانی که برای ازدواج مناسب نیستند

به محض خروج شما از قفس، این مردان احساس ناامنی و خطر می کنند. آن ها تمایل دارند شما را در قفس نگهداری کنند. به خاطر داشته باشید که مردی که عاشقانه دوستتان دارد به شما اجازه می دهد بال هایتان را باز کنید و پرواز کنید.
مردانی که معتاد بازی های ویدئویی هستند

بهتر است با مردی که عاشق بازی های ویدئویی است وارد رابطه نشوید. این مرد برای ساعت ها شما را منتظر می گذارد و در آخر قرار سینما را کنسل می کند. اگر نمی تواند دو شاخه ی بازی را از برق بکشد، بهتر است خودتان دو شاخه ی رابطه را هر چه زودتر بکشید!
مردان ایده آل برای ازدواج چه ویژگی هایی دارند؟

مردانی که برای ازدواج مناسب نیستند
مردانی که عاشق مخالفت کردن هستند

زندگی کردن با کسی که دقیقا برعکس شماست مقدمه ی یک زندگی افتضاح را فراهم می کند. شاید کل کل کردن در مورد مسابقات ورزشی یا انتخاب فیلم جالب به نظر برسد. ولی اگر این دعواها در تمام زمینه ها دیده می شود و هیچ تفریح مشترکی برای شما باقی نمانده بهتر است این رابطه ادامه نداشته باشد.
مردانی که از نظر روانی شدیدا بهم ریخته و به کمک نیاز دارند

شما پرستار مردان نیستید. البته همه ی انسان ها کامل نیستند و به خاطر وقایعی که در زندگی هر کسی رخ می دهد، احساس ضعف نشان می دهند. اگر با مردی رابطه دارید که به کمک نیاز دارد، فاصله بگیرید. رابطه با چنین مردی مثل جمع کردن تکه های شیشه ی شکسته و بعد زخمی شدن دستان خودتان است. شما روانکاو و مشاور نیستید. پس اول از خودتان مراقبت کنید.

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *