5 مزیت مدرک MBA در بازار کار ایران

 5 مزیت مدرک MBA در بازار کار ایران

 مزیت مدرک MBA  در بازار کار مدت ها است که اثبات شده است. گذراندن دوره های MBA نه یک مد زود گذر بلکه یک ضرورت برای حضور قوی تر در بازار کار ایران است. چه کارفرما باشید چه کارافرین و چه مهندس، ام بی ای می‌تواند راهگشای شما در بازار کار متلاطم ایران باشد. 5 مزیت اصلی گذراندن این دوره را اینجا می‌خوانید:

MBA یک دانش کاربردی است!

یکی از مشکلات همه ما در دوران تحصیل، فارغ از رشته تحصیلی، غیر کاربردی بودن دروس بود. آن همه کتاب و معلومات محض که هیچ وقت نفهمیدیم چه پیوندی بین مباحث مختلف برقرار است و چرا به خورد ما داده می‌شود. ام بی ای هم یک نوع ارشد است ولی با سایر کارشناسی های ارشد تفاوت دارد. دانشی است کاملا کاربردی. شعار ام بی ای این است: به عمل کار برآید! مدرک MBA با هدف ارتقای دانش و مهارتهای مدیریتی مدیران طراحی شده است و این دانش نه یک سری تئوری بلکه راهکارهایی عملی است.

بیشتر بدانید: کجا مدیریت MBA بخوانم؟

در خارج از ایران هم فرصت شغلی دارید!

فرصت شغلی ام بی ای

 

جایگاه MBA در دنیای امروز امکان ادامه تحصیل در برترین دانشگاههای داخل و خارج را در اختیار شما قرار خواهد داد. در صورتی که زمینه شغلی مد نظر شما باشد، با توجه به اینکه این رشته بسیار نوپاست و با استقبال شدید سازمانها نیز مواجه شده است می توان بازار کار بکر و دست نخورده ای برای آن در نظر داشت، به طور مثال فقط آمریکا علی رغم سابقه طولانی، هنوز بازار کار بسیار وسیعی در اختیار فارغ التحصیلان قرار دارد. این نکته که قادر هستید MBA را به عنوان رشته دوم همراه با رشته اصلی خود امتحان دهید نیز قابل توجه است. هرچند MBA ارزشی ورای رشته های تخصصی و فنی در دنیای امروز دارد.

غیر حضوری می‌توان آموخت

فرصت حضور در کلاس را نداریم و از طرفی هم کیفیت آموزش برایمان مهم است. خیلی وقت ها کلاس خوبی می‌بینیم ولی به هر دلیل امکان حضور در آن را نداریم. ترکیب کیفیت آموزش و امکان اموختن غیر حضوری مدتی است حل شده است. شما میتوانید ام بی ای را غیر حضوری بیاموزید و مدرک معتبر وزارت علوم بگیرید.

بیشتر بدانیم: غیر حضوری مدرک معتبر مدیریت MBA بگیریم

راه کارآفرینی را به تو نشان می‌دهد

برای بسیاری از افرادی که اکنون از کار خود راضی نیستند و می خواهند زمینه های کاری بهتر و متنوع تری را برای انتخاب پیش رو داشته باشند MBA یک فرصت استثنایی است.هر چند همه ام بی ای خوانده ها کارآفرین نمی‌شوند ولی دوره ام بی ای راه کارآفرینی را به تو نشان خواهد داد.

فرصت‌های شغلی مناسب تر پیدا می‌کنید!

زمینه های فعالیت فارغ التحصیلان MBA بسیار متنوع است و به طور مثال با تحصیل در MBA گرایش بازاریابی شما می توانید در مشاغلی از جمله مدیر بازاریابی، مدیر برند، تحلیل گر تحقیقات بازار، مدیر فروش و مدیر رسانه در سازمان مشغول به کار شوید. فرصت های کاری و گرایش های متنوع تحصیلی MBA باعث خواهد شد هر کسی بتواند در زمینه مورد علاقه خود به کسب مهارت بپردازد.

 

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *