آموزش فتوشاپ 3 بعدی

فتوشاپ چیست؟

آموزش فتوشاپ 3 بعدی

فتوشاپ، نرم افزاری حرفه ای جهت طراحی و ویرایش عکس است که توسط شرکت Adobe توسعه داده شده و از قوی ترین نرم افزاران ویرایشگر عکس به شمار می آید. تقریبا تمام افرادی که باید هرروز با کامپیوتر و نرم افزارهای مختلف سر و کار داشته باشند، باید حداقل اطلاعات کمی از این نرم افزار داشته باشند.

این نرم افزار با داشتن ابزار های قدرتمند، دست هر کاربری را برای ادیت عکس های خود باز گذاشته و به طور نا محدود می توانند هر افکت، تغییر، ویرایش و … را بر روی عکس خود اعمال کنند. هر فرد می تواند با آموزش های اصولی در این زمینه، نحوه کار با این نرم افزار را یاد بگیرد.

چرا باید فتوشاپ را یاد بگیریم؟

در دنیای امروز افراد بدون دانش نرم افزاری به گونه ای از باقی افراد یک قدم عقبتر هستند و در این بین افرادی که کار با چنین نرم افزار هایی را می دانند، یک قدم از همه جلوتر اند. هر کسی که با انواع نرم افزارها، اینترنت، خدمات مربوط به کامپیوتر و … سروکار دارد باید حتما با این برنامه آشنایی داشته باشد.

البته این برای عموم افراد است. دنبال کردن فتوشاپ به صورت حرفه ای، می تواند علاوه بر آسان کردن بسیاری از فعالیت های افراد، راهی برای کسب درآمد باشد. عکاسان، گالری ها و وبسایت ها بیشترین نیاز را به افرادی که در این زمینه حرفه ای هستند را دارند.

البته در سال های اخیر، فتوشاپ با طراحی سه بعدی انفجاری در دنیای طراحی دیجیتال بود. با استفاده از این قابلیت افراد می توانند انواع لوگو، طراحی ها، عکس ها و … را به صورت سه بعدی طراحی کنند و طرح هایی با ظاهری جذاب تر و گیرا تر به بیننده القا کنند.

آموزش فتوشاب 3 بعدی مستلزم همراهی و شرکت در کلاس هایی حرفه ای با کارشناسان مجرب و با تجربه در این زمینه است تا بتوانند در مدت زمان تعیین شده، بهترین آموزش ها و مفید ترین تکنیک ها را به هنرجو ها ارائه بدهند. هر دوره آموزش فتوشاب 3 بعدی، باید به گونه ای باشد که هنرجو بعد از اتمام دوره و اخذ گواهی نامه های معتبر در این زمینه، به راحتی وارد بازار کار شده و به صورت حرفه ای شروع به کار کند.

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *