سئو و بهینه سازی سایت وکسب درآمد از طریق آن

کسب درآمد از طریق سئو

اکثر صاحبان وب سایت از توانایی وب سایت خود برای کسب درآمد غافل هستند حال آنکه از طریق سئو و بهینه سازی یک وب سایت می توان درآمد بسیاری کسب نمود. طراحی سایت اولین گام برای حضور در اینترنت است و پس از آن بازاریابی اینترنتی اهمیت بسیاری دارد. یک وب سایت به عنوان پایه تبلیغات اینترنتی باید دارای پیش نیازهایی جهت سرمایه گذاری باشد که این پیش نیازها برای تبلیغات از قرار زیر می باشند:
•استفاده از سرور مطمئن، خوب و پر سرعت برای وب سایت
•رعایت اصول سئو و بهینه سازی در طراحی سایت

جهت شرکت در دوره ی آموزشی سئو و بهینه سازی سایت کلیک کنید.

سئو و بهینه سازی

برای شروع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی باید سایت توسط کارشناس سئـو و بهینه ساز وب سـایت بررسی گردد تا در صورت نیاز تغییرات لازم بر روی آن وب سایت اعمال پذیرد.
پس از انجام بهینه سازی ها بر روی وب سایت می توان بازاریابی اینترنتی را آغاز نمـود. روش های مختلف بازاریابی سئو و بهینه سازی وب سایت به شرح زیر هستند:
•تبلیغات در سایت های پر بازدید
•ارسال ایمیل تبلیغاتی
•فعالیت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
مقرون به صرفه ترین روش برای تبلیغات اینترنتی ، سئو و بهینه سازی وب سایت است که در آن وب سایت با کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت آن وب سایت در موتور جستجو بالا می آید. همچنین نتیجه این تبلیغات دائمی خواهد بود و نگهداری وب سایت در موتورهای جستجو هزینه چندانی به همراه نخواهد داشت.

جهت شرکت در دوره ی آموزشی سئو و بهینه سازی سایت کلیک کنید.

عملیات لازم جهت سئو و بهینه سازی وب سایت

برای آنکه وب سایت بهینه سازی شده در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد باید عملیات زیر برای وب سایت انجام گردد.
•درج مقالات و مطالب جدید در وب سایت باتوجه به زمینه کاری نویسنده ی وب سایت.
هر چه این مقالات کامل تر و مفید تر باشد وب سایت رنک بهتری در موتورهای جستجو خواهد گرفت. در حقیقت مهترین مسئله در عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت وجود مقالات مفید و سودمند در وب سایت می باشد که باعث بالا رفتن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو می گردد. انجام این کار بر عهده کارفرما می باشد و کارفرما می بایست به صورت دوره ای و منظم در سایت مقالات و مطالب جدید در زمینه فعالیت خود بارگذاری نماید.
بک لینک سازی یا قرار دادن لینک یک وب سایت در سایت های دیگر
 بخش دوم عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد که توسط سئو کار انجام می گردد. سئو کار سایت های مرتبط زمینه فعالیت شرکت را می یابد و تبلیغ وب سایت را در سایت هایی که در زمینه فعالیت شرکت هستند قرار می دهند که انجام این مورد به مرور زمان باعث بالا آمدن رنک وب سایت در موتورهای جستجو خواهد گردید.

جهت شرکت در دوره ی آموزشی سئو و بهینه سازی سایت کلیک کنید.


در حقیقت اشتباهی که اکثر صاحبان وب سایت می نمایند آن است که پس از طراحی وب سایت کار آنـها تمام شده است که درحقیقت این طور نیست و پس از طـراحی سایت می باید کار تبلیغات اینترنتی را آغاز نمود. در حقیقت برای کسب درآمد از وب سایت پس از طراحی وب سایت انجام موارد زیر ضروری هستند:
•تولید محتوا در وب سایت بر اساس زمینه فعالیت شرکت به صورت دوره ای هفتگی یا روزانه. هر چه مقالات با کیفیت و مورد نیاز بیشتری در وب سایت وجود داشته باشد وب سایت رنک بهتری در موتورهای جستجو خواهد گرفت و بازدید کننده بیشتری خواهد داشت.
•بک لینک سازی برای وب سایت به منظور بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو که این کار حتما می بایست زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام گردد زیرا با انجام کارهای نادرست ممکن است به وب سایت لطمه وارد شود.
•انجام سایر روش های تبلیغاتی اینترنتی نظیر تبلیغ در سایت های پر بازدید و همچنین ارسال ایمیل تبلیغاتی
•انجام تبلیغات غیر اینترنتی برای وب سایت نظیر تبلیغات در جراید، مجلات، بیلبورد، اس ام اس تبلیغاتی
امروزه فرصت مناسبی برای شرکت ها فراهم آمده است تا با توجه به افزایش کاربران و جستجو گران اینترنتی که در جستجو کالا و خدمات خاصی هستند روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی خود را آغاز نمایند که این کار با طراحی سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو آغاز می شود و پس از آن می بایست از روش های مختلف تبلیغات سایت خود را انجام دهند.
اگر فرآیند سئو موفقیت آمیز باشد از همان هفته هاي اول، نتایج آن در کسب و کار مشاهده می شود.

جهت شرکت در دوره ی آموزشی سئو و بهینه سازی سایت کلیک کنید.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

امروز تنها داشتن یک سایت کافی نیست مهم معرفی سایت و آوردن مخاطبین هدف به سایت است.با استفاده از تکنیک های بهینه سازی سایت شما می توانید کلماتی که کاربران جستجو می کنند را بدست آورید و از همه مهمتر سایت خودتان را به رتبه های اول گوگل بیاورید و سیلی از مخاطبین و خریداران را وارد سایت خود کنید

در همین راستا موسسه خرد،  اقدام به برگزاری دوره آموزشی SEO نموده است. در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک دوره وبمستری و SEO دارای مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای شرکت کنندگان مقدورمی باشد.

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *