نکاتی میتوانید با آنها دکوراسیون داخلی محیط را تغییر دهید

چند توصیه مهم برای طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

آموزش دکوراسیون داخلی منزل امروزه یکی از مهم ترین مسائل برای اکثر افراد شده است ، اینکه چه ترکیب رنگی درخانه به کارببریم و از چه سبک طراحی و یا نورپردازی استفاده کنیم . تمام این ها مسائلی است که باید به آن در دکوراسیون داخلی اهمیت داد.

امروز میخواهیم شما را با تعدادی از نکات مهم و کاربردی در دکوراسیون داخلی که ایده های بسیار جالب برای شما فراهم میکند بیان کنیم.

دکوراسیون داخلی

رنگ کردن دیوار ها :

متخصصان در دکوراسیون داخلی بر این عقیده هستند که نقاشی کردن دیوار ها از سریع ترین و کم هزینه ترین روش های ایجاد تغیر در طراحی محیط و یا خانه است . انتخاب رنگ مناسب و پرانرژی بسیار موثر است.

برای شرکت دردوره آموزشی دکوراسیون داخلی کلیک کنید

دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی

اساس و وسایل محیط را به صورت جفت انتخاب کنید :این کار میتواند نظم و توازن را در محیط اطرافتان ایجاد کند مثل صندلی ، دکورهای دیواری ، قاب عکس ها ، گلدان ) همه این وسایل را میتوانید استفاده کنید وقتی برخی از آنها را به صورت جفت قرار میدهید تاثیر مثبتی در توازن دارن.

 

دکوراسیون داخلی

در محیط اطراف کنید از تزئینات طبیعی استفاده کنید : استفاده از گیاهان زنده و یا سنگ های طبیعی را در اولویت قرار دهید . به خصوص گیاهان وقتی که در طراحی و دکوراسیون داخلیتان ازشان استفاده میکنید باعث طراوت و سرزندگی افراد حاظر و محیط میشوند .

برای شرکت دردوره آموزشی دکوراسیون داخلی کلیک کنید

جابجایی چیدمان وسایل منزل بسیار موثر است . طرحی که برای مبل و میز صندلیتان در نظر گرفته اید را تغیر دهید . مبل ها را از کنار دیوار خارج کنید ، یا بعضی از آنها را در وسط خانه رو ب روی تلوزیون ویا اگر دید خوبی از پنجره دارید به سمت بیرون بگذارید.

دکوراسیون داخلی

از آیینه در اتاق های کوچک استفاده کنید :

استفاده از آیینه بزرگ و قاب دار باعث میشود حس دلباز بود در اتاق هایی با متراژ کوچک داشته باشید.

دکوراسیون داخلی

مبلمان را عوض نکنید !

عوض کردن مبل ها یکی از راه های ایجاد تغیر است اما همیشه این راه مناسب نیست . اگر مبل هایتان هنوز قرص و محکم هستند بهتر از با عوض کرد روکش هایشان با پارچه های ساده و زیبا تغیرات بسیارخوبی ایجاد کنید . اینکار هم زیبا و جالب است و همچنین به صرفه و کم هزینه است.

 

دکوراسیون داخلی

برای وسایل مربوط به هم که معمولا بر روی زمین پخش میشوند ، از سبد استفاده کنید . اسباب بازی بچه را میتوانید در سبد های بزرگ قرار دهید .

از نور پردازی کمک بگیرید : میتوانید از چند شمع کوچک و ارزان استفاده کنید . این بدان معنی نیست که تمامی روشنایی های دیواری را عوض کنید . به سادگی میتوانید با عوض کردن لامپ ها و رنگشان به یک تغیر و زیبایی مناسب برسید و از همه مهم تر جدید.یک تنظیم کننده نور هم بسیار موثر است.

پردهای بلند و زیبا: اگر از پرده های استفاده میکنید که دقیقا اندازه پنجره هستند آنها را با پرده های بلند تا زمین عوض کنید و صرفا نباید طرح های خاص داشته باشد سادگی هم زیبایی خودش را دارد.

برای شرکت دردوره آموزشی دکوراسیون داخلی کلیک کنید

در فصل های مختلف از حوله های دستی را تعویض کنید . متناسب با هر فصل رنگ جدیدی را انتخاب کنید در فصل های زمستان و پاییز رنگ های گرم بکار ببرید و در تابستان از رنگ های آبی و یا سفید  استفاده کنید

تا روحیه خانوادتان را تقویت کنید .

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *