کفپوش سه بعدی و سقف کشسان

کف پوش سه بعدی

دوره آموزشی کفپوش سه بعدی

متریال بسیار جدید و پر طرف دار کفپوش سه بعدی که تقریبا دو سال است که در ایران آمده و کاملا به روز است .

کفپوش سه بعدی به دلیل ویژگی های بسیار زیادی که دارد بسیار محبوب شده و دارای بازار کاری فوق العاده و پرسود است

جدید بودن این روش یکی از دلایل پر سود بودنش است چرا که بسیاری افراد تمایل دارند که حداقل بخشی واحد خود چه مسکونی و چه اداری را با این روش زیبا سازی کنند. همین موضوع باعث شده مشتریان بسیار زیادی داشته باشد و شما اگر به دنبال شغلی هستید که بازار کاری متفاوت و نوپا ولی پر طرف دار باشد دوره آموزش کفپوش سه بعدی بسیار پیشنهاد مناسبی است.

برای شرکت در دوره آموزشی کفپوش سه بعدی کلیک کنید

در اینجا میخواهیم ویژگی های کفپش سه بعدی را برای شما ذکر کنیم و توضیح دهیم.

1.مقاوم در برابرآسیب و وزن

2.کاملا یک دست و بدون درز

3.اجرای اسان و بدون نیاز به زیر سازی

4.کاربرد نامحدود

5.مقاوم در برابر مواد اسیدی و خورنده

6.طرح و رنگ بسیار متنوع

7.ضد آب بودن

 

ویژگی اول کفپوش سه بعدی عدم نیاز به زیر سازی است این مزیت دست شما را باز میگذارد که بتوانید بر روی هر سطحی که در اختیار دارید این روش را اجرا کنید و مهم نیست زیر کار کاشی ، سرامیک ، مزاییک یا سیمان  باشد .تنها سطحی که قابلیت اجرا ندارد فقط خاک است .به همین دلیل یکی از عوامل راحتی در اجرا این کار وابسته نبودن به زیرکار است.

ویژگی دیگر این کفپوش مقاومت بالا در تحمل وزن و ضربه است که باعث میشود این متریال را بتوانید در محیط های صنعتی و یا پارکینگ ها که دراین شرایط وزن بالا و احتمال افتادن اجسام سنگین وجود دارد استفاده کنید .

یک دست بودن کفپوش سه بعدی باعث میشود هم سطحی شفاف زیبا داشته باشد و مهم تر این که نظافت محیط بسیار آسان تر میشود چرا که مانند سرامیک مزایک و حتی پارکت هیج گونه درزی ندارد.

کفپوش سه بعدی به خاطر متریال جدید خود خاصیت آنتی باکتریال دارد که باعث میشود بتوانید در محیط های بهداشتی مانند بیمارستان ، کلینک های بهداشتی و یا دندانپزشکی استفاده کنید

مقاومت در برابر مواد اسیدی و خورنده خاصیت بسیار عالی کفپوش سه بعدی است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در آزمایشگاه ها ومحیط های که خطر اسید وجود دارد به کار ببرید

و آخرین ویژگی بسیار خوب این کفپوش طرح و رنگ بسیار فراوان است که هر با هر سلیقه ای میتوان آن را استفاده کرد طرح های مثل ابر و باد ، رنگ های خالص ، تصاویر خاص طبیعیت ، دریا و هر نوع تصویر با رزولیشن بالا واز همه جذاب تر طرح های سه بعدی است این کفپوش را همه بخاطر این ویژگی میشناسند و میپسندند

پس حال میدانید که چرا در ابتدا بیان کردیم این روش بسیار محبوب و دارای بازار کار بسیار گسترده است.

سقف کشسان

سقف های کشسان

سقف کشسان یکی از انواع سقف های کاذب محسوب میشود. که یک فن آوری جدید است که  در واحد ها و ساختمان های امروزی مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع سقف به دلیل ساختار سبک وزن خود که از یک لایه ورق پلیمیری ساخته شده بسیار نصب اسانی دارد  . سقف کشسان توانایی تحمل 150 کیلوگرم در هر متر مربع را دارد که این موضوع باعث میشود در هنگام خطر زلزله بتواند  مقاومت کند . همچنین این متریال در هنگام قرار گرفتن در معرض آتش ، شعله ور نشده به کاملا چروک میشود و مانند ترکیبات پلاستیکی خطر آفرین نیست. این متریال هم همانند کفپوش سه بعدی بسیار دارای بازار کاری فوق العاده است به این دلیل که هم ویژگی های بسیار عالی دارد که در ادامه خواهیم گفت و همچین مکمل دکوراسیون محیط در کنار کفپوش سه بعدی است.

ویژگی هایی که سقف های کشسان را برای اجرا محبوب میکند چیست؟

این متریال ، با سه طرح چاپی ، براق ، جیر و بک لایت  موجود است  که دارای تنوع رنگی بسیار گسترده ایست ، مطابق با هر سلیقه و طرح دکوراسیون به سادگی میتوان از سقف های کشسان  استفاده کرد.همچنین چاپ طرح های شخصی  با  dpi  300 الی 700 امکان پذیر است.

همچنین سقف کشسان این قابلیت را دارد که برای ایجاد جلوه بیشتر در محیط از نور پردازی های مختلف در پشت کار استفاده کنید.

برای شرکت در دوره آموزشی سقف کشسان کلیک کنید

موارد مصرف سقف کشسان :

  • خانه

  • ادارات

  • اماکن عمومی (پاساژ ها )

  • آشپز خانه ها

  • سقف استخر ها

  • کلینیک ها

  • مراکز درمانی

  • و…

 

 

 

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *