کفپوش سه بعدی اپوکسی،سقف کشسان،سنگ مصنوعی

کفپوش سه بعدی اپوکسی،سقف کشسان،سنگ مصنوعی

مطالبی که امروزبرایتان آماده کرده ام در مورد طراحی داخلی منازل، دفاتر اداری و … میباشد ، 

موسسه آموزش عالی آزاد خرد برگزار کننده دوره های کفپوس های سه بعدی اپوکسی ، سقف های کشسان و نورپردازی ، ساخت سنگ های دکوراتیو و دوره وودگلس ( ساخت میز های چوبی با رزین ) 

کفپوش سه بعدی اپوکسی :

مزایا و معایب کفپوش سه بعدی اپوکسی :

پوشش های کف بر پایه اپوکسی (کفپوش سه بعدی اپوکسی) یک زیبایی و رنگ به کف های بتنی از قبیل کف گاراژها و پارکینگ ها می دهد. کف های بتنی می تواند توسط کفپوش های مختلفی از جمله کفپوش سه بعدی اپوکسی، رنگ، کفپوش پلی یورتان، کف بتن سخت و … پوشش گردد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. ارزیابی مزایا و معایب هر یک از مواد یا فرایندهای کفپوش، به شما این امکان را می دهد که بهترین گزینه کفپوش را با توجه به بودجه و خواسته های خود از کفپوش مربوطه انتخاب کنید.

–  طول عمر و دوام کفپوش سه بعدی اپوکسی

کفپوش سه بعدی اپوکسی یک انتخاب پایدار برای یک کف بتنی در یک گاراژ یا پارکینگ است. در پارکینگ ها وسیله نقلیه می تواند مشکلات را برای مواد انتخابی شما برای کف ایجاد کند. چرخ های داغ از یک ماشین می تواند رنگ یا برخی پوشش ها را به پوسته شدن برساند، اما کفپوش سه بعدی اپوکسی می تواند آسیب خودرو را تحمل کند. کفپوش سه بعدی اپوکسی مقاوم در برابر لایه لایه شدن، ترک خوردن و لک شدن است.

 

–  مقرون به صرفه بودن کفپوش سه بعدی اپوکسی :

کفپوش های سه بعدی اپوکسی یک روش مقرون به صرفه برای ایجاد یک کفپوش جذاب در سطح بتن هستند. اعمال کفپوش های سه بعدی اپوکسی در یک پروژه هزینه های نگهداری و زمان اجرا را کاهش می دهد. فرآیندهای مانند لک یا چرک شدن سطح بتن یا سنگ و تمیز کردن آن می تواند دشوار باشد و نیازمند خدمات حرفه ای است که به هزینه های طبقه افزوده می شود ولی کفپوش های سه بعدی اپوکسی لک نمی گردد و به راحتی قابل شستشو می باشد.

 

در همین راستا موسسه آموزش عالی آزاد خرد برگزار کننده دوره های کفپوش های سه بعدی اپوکسی میباشد ، برای ثبت نام کلیک کنید 

دوره آموزشی کفپوش سه بعدی

 

سقف کشسان چیست؟


 سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از جنس PVC ساخته می شود که دارای قابلیت کشسانی است. به این معنی که می توان با گرمادهی به پارچه، آن را به اندازه مورد نظر کش آورد و سپس روی پروفیل های ویژه ای نصب کرد. از پارچه کشسان می توان به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی هستند که این قابلیت از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می آید.

 

جنس سقف کشسان چیست؟
جنس پارچه سقف کشسان از %90 PVC و 5% پلاستی سایزر و %5 افزودنی های مجاز تشکیل می شود. پلاستی سایزر موجود در سقف کشسان موجب ایجاد ویژگی کشسانی در آن می شود. ضخامت سقف کاذب کشسان از 0.18 تا 0.25 میلی متر بوده و جزو متریال بسیار نازک و سبک ساختمانی است. این سقف ها به دلیل وجود زینک اکساید، که کشنده و از بین برنده باکتری وقارچ است، آنتی باکتریال محسوب  می شوند وبه علت فراوانی کلر در فرمولاسیون آن، سقف کشسان ضد اشتعال و اصطلاحا نسوز است.

 

علت نام گذاری سقف کشسان چیست؟
از آنجایی که پارچه این سقف از پی وی سی و مواد ارتجاعی ساخته می شود، می توان با گرمادهی، اندازه سقف را به میزان دلخواه در آورد. به این ویژگی، خاصیت کشسانی می گویند که در مواد ساخته شده از پی وی سی و پلاستی سایزر می توان آن را یافت. ویژگی کشسانی سقف لابل در موقع نصب به این صورت است که سقف، هنگام برش، به میزان 7% کوچکتر از ابعاد اصلی سقف برش داده می شود و سپس با استفاده از گرمادهی به اندازه 7% کش می آید و روی سقف نصب می شود.

 

قابلیت های سقف کشسان چیست؟ 
پارچه سقف کشسان دارای قابلیت های فراوانی است که آن را از انواع سقف متمایز می کند. برای مثال:

قابلیت چاپ تصاویر دلخواه روی سقف کشسان.

قابلیت شستشو و نگهداری بسیار آسان.

قابلیت جابجایی و انتقال به مکان جدید.

ضد آب و ضد رطوبت.

سقف کشسان آنتی باکتریال است.

مقاوم در برابر اشتعال.

ضد گرد و غبار.

50 سال طول عمر.

12 سال گارانتی سقف کشسان لابل.

 

توضیحات در مورد سقف کشسان :
منظور از قابلیت جابجایی این است که اگر مجبور به اثاث کشی و تغییر مکان باشید، امکان این وجود دارد که پارچه و ریل را از سقف جدا کرده و به محل جدید ببرید. سپس می توانید دوباره آن را بر روی سقف محل جدید نصب کرده و همانند روز اول از آن بهره ببرید. نا گفته نماند که منظور از غیر قابل اشتعال بودن پارچه سقف کشسان این نیست که این پارچه کاملا در برابر آتش مقاوم است، بلکه هنگام آتش سوزی این پارچه فقط جمع می شود و هرگز آتش نمی گیرد. این سقف چکه نمی کند و از گسترش آتش سوزی جلوگیری می نماید. برای نصب سقف کشسان از پروفیل های آلومینیومی یا پروفیل هایی از جنس PVC استفاده می شود که دارای قابلیت انعطاف پذیری بوده و گزینه مناسبی برای ایجاد خم، اشکال گنبدی یا بسیاری از اشکال دیگر می باشند.

 

در همین راستا موسسه آموزش عالی آزاد خرد برگزار کننده دوره های سقف کشسان میباشد ، برای ثبت نام کلیک کنید 

دوره آموزشی سقف کشسان

 

سنگ مصنوعی چیست؟
سنگ مصنوعی (معادل واژه انگلیسی Artificial stone) ترکیبی از سنگ‌ های طبیعی با مواد افزودنی دیگر است که مواد اولیه سنگ مصنوعی شامل ترکیباتی نظیر سیمان و افزودنی های پلیمری است که سبب کاهش وزن و نصب سریع تر در آن ها خواهد شد. ایده ساخت سنگ مصنوعی به واسطه افزایش زیبایی و تنوع طرح و رنگ در نمای داخلی و نمای بیرونی ساختمان ها، سنگ فرش و کف پوش ها و همچنین محوطه سازی های بیرونی پدید آمد. تولید سنگ مصنوعی، پاسخی به نیاز سلیقه های مختلف در طراحی و فاکتورهای فیزیکی و مکانیکی با کیفیت و هزینه بهینه است.

یکی از ویژگی های مهم در سنگ های مصنوعی وزن، ضخامت و قیمت کمتر آن ها نسبت به سنگ های طبیعی است. از آنجا که سنگ های مصنوعی از ترکیب مجدد سنگ های طبیعی با مواد افزاینده دیگر ساخته می شوند دارای قیمت کمتری نسبت به سنگ های طبیعی هستند. همچنین برای آماده نمودن یک سنگ طبیعی و استفاده آن در صنعت باید کارهای زیادی بر روی آن انجام گیرد که اجرای فرایندهای آن هزینه بر خواهد بود. با توجه به آن سنگ های مصنوعی دیگر نیازی به این فرایندها ندارند و در کنار آن می توان از طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با سلیقه مشتری تولید نمود. یک نکته دیگر در تولید سنگ های مصنوعی ضخامت کمتر آن ها است که با توجه به مقاومت ساختاری بکار رفته در آن ها می توان از آن ها در فنداسیون های خاص با توانایی بالا بهره گرفت. سنگ های مصنوعی به دلیل رس بکار رفته در آن ها دارای قابلیت تحمل گرمایی بالایی هستند که این ویژگی سبب شده از آن در ساخت فضای خارجی و شومینه بهره برد. همچنین به دلیل بکار رفتن سیمان در آن همانند دیگر محصولات سیمانی عمر مفید بالایی خواهد داشت.


ویژگی های سنگ مصنوعی

 

  • وزن بسیار سبک تر نسبت به انواع طبیعی آن ها

وزن سنگ های مصنوعی در حدود ۱۵ کیلوگرم برای هر مترمربع است

  • طرح ها جذاب

ظاهر و ﻃﺮحﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮای ﺳﺎﺧﺖ ﺳﻨﮓ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار ﮔﯿﺮﻧﺪ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﺘﻨﻮع و زﯾﺒﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﯿﺮی اﺟﺰا، عناصر و داﻧﻪﻫﺎی ﻏﯿﺮﻣﻌﻤﻮل ﻣﺎﻧﻨﺪ اﺟﺰای ﻓﺴﯿﻠﯽ، ﻗﻄﻌﺎت ﻓﻠﺰات و ﻧﯿﺰ ﻫﺮ داﻧﻪ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮی ﮐﻪ ﺑﺘﻮاﻧﺪ در ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻣﺨﻠﻮط ﺳﻨﮓﻫﺎی ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻗﺮار ﮔﯿﺮد ﺟﺰء ﻣﺰاﯾﺎﯾﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ زﯾﺒﺎﯾﯽ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮدی ﺑﻪ ﺳﻨﮓﻫﺎی ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻣﯽ دهد.

  • رنگ های متنوع

ﻋﻼوه ﺑﺮ اﯾﻨﮑﻪ رﻧﮕﺪاﻧﻪ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺮای رﻧﮓ ﮐﺮدن ﺳﻨﮓ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﺑﻪ ﮐﺎر ﺑﺮده ﺷﻮد و ﻫﺮرﻧﮓ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺧﺎﺻﯽ را ﺑﻪ ﺳﻨﮓ ﻣﯽ دﻫﺪ، ﺛﺒﺎت رﻧﮓ در ﺗﻤﺎم ﻗﻄﻌﺎت ﺳﻨﮓ اﺳﻠﺐﻫﺎ و ﺗﯿﻞﻫﺎ از دﯾﮕﺮ ﺧﺼﻮﺻﯿﺎت ﺳﻨﮓﻫﺎی ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ است.

  • ضخامت کم

ضخامت سنگ های مصنوعی در مقایسه با مقاومت بالای آنها بسیار پایین است

  • عمر بسیار زیاد

این نوع از سنگ ها با وجود حفظ سایر ویژگی های خود دارای عمر مفید بالا هستند. تکنولوژی تولید این محصولات با ترکیب سیمان های کیفیت بالا، عمر مفید استفاده از سنگ مصنوعی را تا بیش از ۳۰ سال تضمین می نماید .

  • مقاومت بالا

بر اساس آزمایش های صورت گرفته از ﻧﻈﺮ ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﺳﻨﮕﻬﺎی ﻣﺼﻨﻮﻋﻲ در ﺑﺮاﺑﺮ ﻓﺸﺎر، اﻧﻌﻄﺎف‌ﭘﺬﻳﺮی و ﻳﺦ‌زدﮔﻲ و ﺧﺮاشﺑﺮداری ﻣﻲﺗﻮان اذﻋﺎن داﺷﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﻨﮕﻬﺎی ﻃﺒﻴﻌﻲ از وﺿﻌﻴﺖ ﺑﻬﺘﺮی ﺑﺮﺧﻮدار هستند.

  • امکان سفارش طرح خاص با رنگ دلخواه

در موارد خاص و در صورت نیاز مشتری محصول نهایی می تواند مطابق با طرح و رنگ پیشنخرد طراحی و تولید شود.

 

در همین راستا موسسه آموزش عالی آزاد خرد برگزار کننده دوره های ساخت سنگ های مصنوعی ، برای ثبت نام کلیک کنید 

دوره آموزشی سنگ مصنوعی

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *