دوره های آموزشی سازمانی

برگزاری دوره های آموزشی برای سازمان ها

امروزه سازمان های بسیاری پی به اهمیت مدیریت منابع انسانی برده اند میدانند با ارزش ترین سرمایه سازمان منابع انسانی است .مدیریت منابع انسانی مقوله ای بسیار گسترده و مهم است یکی از رکن های اصلی بهبود کیفیت راندمان منابع انسانی سازمان ها آموزش نیرو ها است .افزایش سطح دانش و مهارت نیرو های یک سازمان در واقع پتانسیل پیشرفت آن سازمان را افزایش میدهد به همین دلیل خیلی از سازمان های موفق همواره به دنبال اموزش نیرو های خود و ساخت افراد متخصص است.


درگذشته چنین گمان می‌رفت که زمان آموختن با زمان کارکردن و زندگی کردن از هم جدا هستند و بنابراین برای آنها آموزشی در خور توجه بود که پیش از آغاز کار به افراد داده می‌شد. بر‌‌ این گمان انسان برای زمانی می‌آموزد و سپس به زندگی و کار مولد و سودمند می‌پردازد و زمانی که کار و زندگی آغاز می‌شود، دیگر برای آموزش و پرورش جایی در خور توجه وجود ندارد. این اندیشه اکنون روایی ندارد و آموزش و پرورش با زیستن انسان همراه شده است. همه مردم برای همه وقت باید به آموختن بپردازند و از تازه‌های دانش بشری خود را تازه سازند و با نیرو و آگاهی بیشتر زندگی سودمند را دنبال کنند.

برای شرکت در دوره MSP کلیک کنید

رسیدن به اهداف سازمان بستگی به توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر دارد. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط، بطور مؤثر فعالیتهایشان را ادامه داده و برکارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، کوشش مداوم و برنامه‌ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان و عملکرد سازمانی است.

واقعیت این است که در جهان امروز آنچه بیش از همه دارای اهمیت است، نیروی انسانی است، به‌طوری که اقتصاددانان معتقدند آنچه در نهایت خصوصیت روند توسعه اقتصادی و اجتماعی یک کشور را تعیین می‌کند، منابع انسانی آن کشور است، نه سرمایه و یا منابع مادی دیگر. این منابع انسانهایی هستند که سرمایه‌ها را متراکم می‌سازند، از منابع طبیعی بهره‌برداری می‌کنند، سازمان‌های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی را به وجود می‌آورند و توسعه ملی را پیش می‌برند. کشوری که نتواند مهارتها و دانش مردمش را توسعه دهد و از آن در اقتصاد ملی به نحو مؤثری بهره‌برداری کند، قادر نیست هیچ چیز دیگری را توسعه بخشد.

 

به همین منظور موسسه آموزش عالی آزاد خرد برای کمک به این هدف سازمان ها بستری مناسب برای اموزش نیروهای سازمانی فراهم اورده که باهم در اینجا به آن میپردازیم:

موسسه خرد دارای فضای مناسب و گسترده برای آموزش است که دارای کلاس هایی با ظرفیت 20 نفر و هر کلاس دارای تخته وایت برد و ویدیو پروژکتور است ، همیچنین دارای سالن کنفراس 30 نفری با تجهیزات کامل ، دارای سالن سمینار 200 نفری ، دارای 8 سایت کامپیوتری به ظرفیت 30 نفر و هر سایت دارای 15 کامپیوتر بود که نیاز هر سازمانی جهت رفع نیاز اموزش خود را برطرف میکند .

دوره هایی که در این موسسه برگزار میشوند و سازمان ها میتوانند نیرو های خود را پرورش داده هم در موسسه هم در محل سازمان تفاوتی نداشته و این موسسه آماده همکار با سازمان ها است.

برخی از دوره های برگزار شده:
 

  • دوره آموزشی رفتار سازمانی

هدف رفتار سازمانی، به کار بردن این دانش برای بهبود کارایی سازمان هاست یا به عبارت دیگر دستیابی به اهداف انسانی سازمانی و اجتماعی با ایجاد روابط بهتر می باشد. این کار با رویکرد سیستمی انجام می شود، یعنی روابط بین مردم و سازمان ها را در ارتباط با کل افراد، گروه ها، سازمان ها و سیستم های اجتماعی تشرح می کند.

  • دوره آموزشی کنترل پروژه با نرم افزارMSP

نرم افزار MSP محصول شرکت ماکروسافت بوده که مهمترین مزیت آن سهولت استفاده (User Friendly) از آن است. اگر چه نرم افزارهای قدرتمندتری هم در این زمینه وجود دارند اما MSP محبوبترین و پرکاربردترین نرم افزار مدیریت پروژه محسوب می گردد. از طرفی چون محصول شرکت مایکروسافت است ارتباط آن با نرم افزارهای پر کاربردی چون Excel به سادگی صورت می گیرد.

 

برای شرکت در دوره آموزشی Primavera کلیک کنید

  • دوره آموزشی کنترل پروژه با نرم افزار Primavera

پریماورا ( Primavera  ) برای مدیریت همزمان ده ها و یا صدها پروژه می باشد حکم یک ERP را دارد در حالیکه MSP برای مدیریت تنها یک پروژه بکار می رود بنابراین این دو نرم افزار را نباید با یکدیگر مقایسه نمود اگر می خواهیم پریماورا ( Primavera  ) را مقایسه کنیم باید با مفهوم EPM که به منظور مدیریت چندین پروژه ای در محیط مایکروسافت است مقایسه نمود.

 

همچنین در پایان دوره های آموزشی برگزار شده سازمانی این موسسه میتواند برای دانشجویان هر دوره مدرک رسمی از سازمان وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری صادر کند که این مدرک کاملا معتبر بوده وقابلیت ترجمه دارد .

 

 

 

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *