طراحی دکوراسیون داخلی منزل و آموزش آن

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی

دكوراسيون داخلي و هنر ديزاين فضاي معماري،‌ هنر خلق و آفرینش فضايي ست كه انسان در آن زيست مي كند. اما در حالت كلي، اين هنر، به لحاظ آنكه با زندگي روزمره انسان سروكار بسيار دارد و تاثيرات مستقيم بر سلامت رواني و عملكرد افراد دارد،‌ بايستي به لحاظ كاملا علمي و اصولي آموخته شود.

در هنر دكوارسيون داخلي، عناصري مانند رنگ، ‌مبلمان، نور و ساير جزئيات موجود در يك فضاي ساختماني، به گونه اي هنرمندانه و هماهنگ در كنار هم طراحي مي شوند.

جهت شرکت در دوره آموزش دکوراسیون داخلی کلیک کنید

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل امروزه تبدیل به یکی از مسائل مهم برای اکثر افراد شده است ، اینکه چه ترکیب رنگی در خانه به کار بگیریم و یا از چه سبک طراحی و نورپردازی ها استفاده کنیم همه و همه زیرشاخه های طراحی دکوراسیون حرفه ای منزل است .

در طراحي دكوراسيون داخلي فضاهاي مسكوني علي الخصوص خانه، به جهت زمان زيادي كه انسان ها در آن سپري مي سازند،‌ توجه به مسائل روانشناختي و اصول علمي دكوراسيون داخلي اهميت ويژه اي مي يابد

بازار کار دکوراسیون داخلی

همانطور که می دانید، بازار کار مهندسی معماری هم مانند سایر رشته های دیگر در کشور، تقریبا اشباع شده است. از این رو بسیاری بدنبال شاخه های تخصصی تر آن می روند. یکی از بهترین رشته های موجود، شغل دکوراسیون داخلی یا طراحی داخلی (interior design) است.

حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون در منازل، شرکت ها و… در سال های اخیر از سوی مردم مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. به دنبال آن بازارکار بهتری نیز پیش روی طراحان داخلی خواهد بود. البته با توجه به رقابت شدید در این شغل، افرادی که دانش، تخصص، مهارت و تجربه لازم و کافی را دارند، می توانند در این بازارکار موفق شده و درآمد خوبی کسب کنند.

آموزش دکوراسیون داخلی منزل

با توجه به اهمیت دکوراسیون داخلی در زندگی امروز موسسه خرد اقدام به برگزاری دوره آموزشی دکوراسیون داخلی نموده است. این دوره آموزشی برای تمامی دانشجويان معماری و علاقمندان به دانش دكوراسيون داخلی مناسب خواهد بود.

دوره های آموزشی در روند یاد گیری افراد بسیار مهم هستند و برای کسب دانش و تخصص در هر حوزه ای گذراندن دوره های آموزشی ضرورت دارد . طراحان داخلی و یا حتی کسانی که این کار را به صورت تخصصی انجام نمیدهند ولی بدان علاقه دارند می توانند با شرکت کردن در دوره های دکوراسیون داخلی ، اصول و فنون مربوط به آن را یاد بگیرند و از دانش خود برای زیباسازی منزل ، محل کار و … استفاده کنند .

جهت شرکت در دوره جامع دکوراسیون داخلی کلیک کنید

اولین امتیاز را ثبت کنید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *